دوشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : 3515

تیم فوتبال صبای قم 26 بهمن ماه میزبان پیروزی تهران است

قم نيوز : قم نیوز: برنامه مسابقات لیگ برتر فوتبال از هفته بیست و دوم تا بیست و ششم از سوی سازمان لیگ برتر اعلام شد و تیم فوتبال صبای قم 26 بهمن ماه در قم میزبان پیروزی تهران است.
تیم فوتبال صبای قم 26 بهمن ماه میزبان پیروزی تهران است
به گزارش قم نیوز، سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم با اعلام این خبر روز دوشنبه گفت : بنا بر برنامه ای كه امروز به ما ابلاغ شده است در مهم ترین بازی خود در فاصله هفته بیست و دوم تا بیست و ششم به مصاف پیروزی تهران خواهد رفت.

محسن رمضان بیگی افزود: این دیدار از چارچوب هفته بیست و ششم روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه از ساعت ۳۰/۱۵ در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار خواهد شد.

وی ابرازداشت : بنابر برنامه ابلاغ شده تیم فوتبال صبای قم از چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر نیز روز چهارشنبه پنجم بهمن ماه در قم میزبان شاهین بوشهر خواهد بود و در بازی هفته بیست و سوم نیز روز یكشنبه نهم بهمن ماه در انزلی میهمان تیم ملوان خواهیم بود.

وی افزود : صبا در هفته بیست و چهارم روز پنجشنبه ۱۳ بهمن ماه در قم میزبان مس سرچشمه كرمان خواهد بود و در هفته بیست و پنجم روز دوشنبه ۱۷بهمن ماه در اهواز به مصاف تیم فولاد این شهر خواهد رفت.

صبای قم هم اكنون در پایان هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با ۳۰ امتیاز و تفاضل كل كمتر نسبت به تراكتورسازی تبریز در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcf.ydmiw6dttgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما