پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : 5645
رمضان بیگی:

صبا با بهترین نفرات مقابل شهرداری قرار می‌گیرد

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست باشگاه صبای قم گفت: صبای قم بدون محروم و مصدوم این هفته در لیگ برتر فوتبال با بهترین نفرات خود به مصاف شهرداری تبریز می‌رود.
صبا با بهترین نفرات مقابل شهرداری قرار می‌گیرد
به گزارش قم نیوز، محسن رمضان بیگی  اظهار کرد: خوشبختانه برای این دیدار نفرات تیم همگی در ترکیب حضور دارند و کادر فنی تیم فوتبال صبای قم نگران آسیب‌دیدگی و محرومیت بازیکنان خود در دیدار با شهرداری تبریز نخواهند بود.

وی با اشاره به آمادگی کامل بازیکنان تیم فوتبال صبای قم در آستانه این دیدار عنوان کرد: اگر بازیکنی در گذشته با مشکل آسیب دیدگی رو‌به‌رو بود، در تعطیلات لیگ برتر با تلاش کادر پزشکی تیم مشکل آن ها بر طرف شده و به این دیدار می‌رسند.

سرپرست باشگاه صبای قم تصریح کرد: دیدار حساس تیم فوتبال صبای قم برابر شهرداری تبریز در هفته یازدهم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از حساسیت‌های زیادی برخوردار است و ما در این دیدار سه امتیاز را می‌خواهیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به آمادگی بازیکنان، شرایط تیم بسیار خوب است زیرا تیم خوب تمرین کرده و تمام نفرات هم از نظر روحی و هم از نظر جسمانی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند تا بتوانیم از این بازی مهم سه امتیاز را کسب کنیم.

رمضان بیگی بیان کرد: صبای قم تا این هفته کار بسیار بزرگی انجام داده است زیرا شاید کمتر کسی از صبا انتظار قرار گرفتن در یک قدمی صدرنشین و تیم‌های اول تا سوم جدول رده بندی را داشت اما بازیکنان جوان و با انگیزه ما با بازی‌های خوب خود توانایی تیم صبا را ثابت کرده‌اند.

وی با اشاره به وضعیت تیم فوتبال صبای قم در آستانه این دیدار مهم با شهرداری تبریز در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: تیم صبا این هفته تمرینات خوب و شادابی انجام داده ‌است و بازیکنان تیم از هر نظر آماده این دیدار هستند، ضمن اینکه موفقیت کسب سه امتیاز این دیدار در شرایط فعلی برای ما بسیار مهم است و باید از فرصت‌ها برای کسب سه امتیاز بهره کافی را ببریم.

سرپرست باشگاه صبای قم تصریح کرد: عملکرد خوب تیم در هفته‌های گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر حریفان لیگ برتری سبب شده است تا بازیکنان ما از نظر روحی در شرایط مطلوبی باشند، ضمن اینکه شرایط خوبی هم در جدول داریم و امید ما حفظ روند موفقیت‌های تیم در هفت بازی باقی مانده است.

مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و شهرداری تبریز از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ عصر ‌شنبه بیست و هفتم اسفند ماه در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار می‌شود.

صبای قم تا پیش از این دیدار با کسب ۴۲ امتیاز بعد از تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، تراکتور سازی تبریز، استقلال تهران و نفت تهران در مکان پنجم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار گرفته است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.absurhb0siupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما