دوشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : 5744
رمضان بیگی:

پیروزی مقابل تیم شهرداری اهمیت زیادی دارد

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست باشگاه صبای قم کسب سه امتیاز از دیدار خانگی مقابل تیم فوتبال شهرداری تبریز را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد.
پیروزی مقابل تیم شهرداری اهمیت زیادی دارد
به گزارش قم نیوز، محسن رمضان‌بیگی  به دیدار صبای قم با شهرداری تبریز در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام تبریز اشاره و تصریح کرد: بازی فوق‌العاده سختی خواهد بود و باید سعی کنیم در خانه حریف هر سه امتیاز را از میزبان بگیریم.

وی ادامه داد: شهرداری تبریز تیم بسیار خوبی است که در دیدار رفت نیز در یک نیمه تیم ما را بسیار آزار داد، اما بازیکنان ما در دیدار با حریف از هر نظر خوب بودند و در نیمه دوم آن مسابقه با زدن سه گل سه امتیاز ارزشمند از حریف گرفتند.

سرپرست باشگاه صبای قم افزود: ما در این دیدار به دنبال کسب سه امتیاز هستیم، هرچند می‌دانیم که کار بسیار سختی برابر شهرداری تبریز در پیش داریم، اما صبا می‌خواهد یکی از تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شود.

وی بیان کرد: ما ابزار خوبی در اختیار داریم، تیم ما بازیکنان نامی و باتجربه‌ای را در ترکیب خود دارد اما واقعیت این است که ما باید بیشتر و بهتر از گذشته بازی کنیم، ضمن اینکه امسال بهترین فرصت را برای کسب سهمیه داریم.

رمضان‌بیگی تصریح کرد: در حال حاضر ما در رده پنجم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با تیم‌های قدرتمندی برای کسب سهمیه آسیا رقابت می‌کنیم، وضعیت تیم خیلی خوب است و در هفته‌های آتی یقینا وضعیت تیم در جدول بهتر نیز خواهد شد.

وی عنوان کرد: به نظر من بازیکنان انگیزه زیادی برای موفقیت در این دیدار دارند، ما تیم خوبی هستیم و ظرفیت و توانایی کسب مقامی بهتر از جایگاه چهارم را نیز داریم به خصوص اینکه در هفت بازی باقی مانده یک تیم شکست‌ناپذیر و بسیار خوب خواهیم بود.

سرپرست باشگاه صبای قم یاد آور شد: ما در حالی با شهرداری تبریز بازی می‌کنیم که در این دیدار بهترین بازیکنان خود را در اختیار داریم و سه امتیاز نتیجه خوبی خواهد بود که ما مقابل این تیم تبریزی به آن نیاز مبرم داریم.

وی بیان کرد: امروز در فوتبال هیچ نتیجه‌ای را نمی‌توان پیش بینی کرد اما به تیم صبای قم به عنوان یک تیم مدعی نگاه می‌کنم، تیمی که بازیکنان کم نام و نشان اما خوب و تکنیکی در تیم خود دارد و در این دیدار ما می‌دانیم که مقابل شهرداری تبریز کارمان بسیار سخت است.

تیم فوتبال صبای قم روز پنجشنبه این هفته در دیداری خارج از خانه در شهر تبریز برابر تیم فوتبال شهرداری تبریز تیم رده هفدهم جدول رده‌بندی به میدان می‌رود تا همچنان به روند صعودی خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر ادامه دهد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.absurhbzaiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما