دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : 6115
رمضان بیگی تاکید کرد:

حمایت تماشاگران از تیم صبا مقابل تیم نفت

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست باشگاه صبای قم گفت: اکنون که به مرحله حساسی از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور رسیده ایم، انتظار ما این است که تماشاگران قمی مقابل نفت به خوبی صبا را حمایت کنند.
حمایت تماشاگران از تیم صبا مقابل تیم نفت
به گزارش قم نیوز، محسن رمضان بیگی اظهار کرد: تنها چهار هفته به پایان یازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور باقی مانده است و دوست داریم با حمایت تماشاگران قمی سهمیه آسیا را کسب کنیم.

کسب سهمیه آسیا برای مردم و مسوولان قم حائز اهمیت است
وی ادامه داد: کسب یکی از سهمیه های فوتبال کشورمان در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های آسیا در چهارمین سال انتقال صبا به استان قم یک موفقیت بسیار ارزنده است که امیدواریم با کسب نتایج خوب و قابل قبول در هفته‌های باقی مانده به دست آید.

سرپرست باشگاه صبای قم تصریح کرد: مطمئنا خیلی ها شاید تصور آن را هم نمی کردند که صبای قم یکی از تیم های نیمه بالای جدول رده بندی باشد اما تیم ما با مدیریت صحیح، همدلی، یکرنگی و صداقت تمام اعضای خود در لیگ یازدهم درخشش خوبی داشته است.

وی یاد آور شد: با توجه به اینکه چهار تیم به لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های آسیا صعود می کنند، در حال حاضر تیم چهارم جدول رده بندی هستیم و برای حفظ این جایگاه کار سختی در دیدارهای آتی در پیش داریم که قطعا این مهم می تواند با حمایت تماشاگران قمی بهتر از گذشته میسر شود.

رمضان بیگی در ادامه در خصوص بازی صبای قم در مصاف با استقلال تهران، اظهار داشت: در این دیدار به خصوص در نیمه دوم شاهد بازی زیبا، هجومی و تاکتیکی از تیم صبا بودیم اما به هر حال در روزی که بدشانسی هم گریبانگیر تیم ما بود، بازی را واگذار کردیم.

شکست مقابل استقلال حق صبا نبود
وی تاکید کرد: با وجود شکست در دیدار هفته سی ام مقابل استقلال تهران، بازیکنان صبای قم در این دیدار یک روز موفق را سپری کردند و به هیچ عنوان شایسته باخت نبودند اما این قانون و قائده فوتبال است که توپ های ما به تیر دروازه حریف برخورد کرد و گل نشد ولی استقلال سه بار موقعیت ایجاد کرد و هر سه بار نیز از آنها بهره برد.

سرپرست باشگاه صبای قم یاد آور شد: استقلال تهران به عنوان فاتح رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور، تیمی است که در کورس قهرمانی قرار دارد ولی صبای قم هم در بین تیم‌های مدعی است که ان‌شاءالله این حضور موفق با کسب سهمیه آسیا همراه خواهد بود.

وی در خصوص بازی حساس جمعه این هفته صبای قم با نفت تهران، عنوان داشت: درست است که صبای قم در حال حاضر یک امتیاز از نفت تهران بیشتر دارد اما بازیکنان ما هرگز نباید دچار غرور شوند و عبدالله ویسی هم به این موارد دقت دارد.

عضو هیئت مدیره باشگاه صبای قم تاکید کرد: یکی از ابزارهایی که در دیدار روز جمعه می تواند موجب تضمین موفقیت صبا در دیدار با نفت تهران شود، هواداران هستند که امیدوارم در هر شرایطی به ورزشگاه یادگار امام قم آمده و صبای قم را حمایت کنند.

وی بیان داشت: وقتی ورزشگاه پر از جمعیت باشد می‌توان گفت که صبا می تواند روز خوبی را پشت سر بگذارد و بازی قابل قبول همراه با کسب نتیجه لازم انجام دهد تا در حضور آنها صعود به لیگ قهرمانان آسیا را جشن بگیریم.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.z8pbjh8zn9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما