دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۱
کد مطلب : 35260
منبع : شهرنیوز

فعاليت ۱۰۰ تاکسی زائر تا پايان سال جاري در قم

قم نيوز : قم نگار: مدير عامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم گفت: فراخوان اوليه تاكسي زائر انجام شده است و تا پايان سال ۱۰۰ دستگاه تاكسي به عنوان تاكسي زائر وارد ناوگان مي‌شوند.
فعاليت ۱۰۰ تاکسی زائر تا پايان سال جاري در قم
به گزارش قم نیوز،‌ مرتضي عزتي ضمن تبريك ۲۶ آذر ماه روز حمل و نقل به رانندگان و فعالان بخش حمل و نقل، با بيان اينكه ۵ هزار و ۷۱۳ دستگاه تاكسي در سطح شهر قم فعاليت دارند، اظهار كرد:

از اين تعداد دو هزار و ۴۳۸ تاكسي به صورت گردشي، دو هزار و ۸۱ تاكسي خطي، ۹۶۱ تاكسي بي‌سيم و ۲۳۳ خودروي ون هستند و انواع خودروهاي فعال در اين بخش شامل پيكان، پژو، سمند و پرايد است.

وي خاطرنشان كرد: ۲۱ شركت حمل و نقل زير پوشش سازمان است كه در زمينه حمل و نقل مسافر و بار در بخش درون‌شهري فعاليت مي‌كنند.

مدير عامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم با اشاره به اقدامات يك ساله سازمان تاكسيراني گفت: پنجم تا هشتم فروردين نرخ كرايه سال ۹۴ در تاكسيمترها اعمال و با نصب برچسب‌ها اعلام شد.

وي خاطرنشان كرد:‌ هزار و ۵۰۰ خودروي فرسوده مشمول طرح تعويض خودروي فرسوده مي‌شدند كه از اين تعداد ۱۸۲ دستگاه تاكسي فرسوده به خودروي مطلوب تبديل شد و ساماندهي خطوط روستايي نيز در دستور كار قرار گرفت و ۲۵ خودرو در اين بخش تعويض شدند.

عزتي به ديگر اقدامات سازمان تاكسيراني قم اشاره نمود و افزود:‌ مركز خدمات تعميرگاه تاكسي با مشاركت يكي از شركت‌هاي حمل و نقل درون شهري فروردين امسال افتتاح شد كه خدمات ويژه‌اي با هماهنگي شركت تعاوني تاكسيراني به رانندگان تاكسي ارائه شد.

وي خاطرنشان كرد: سازمان در مناسبت‌هاي خاص مانند نيمه خرداد، ‌نيمه شعبان و شب‌هاي قدر با همكاري تاكسيرانان نسبت به ارائه خدمات ويژه به صورت كشيك اقدام و سرويس‌دهي مي‌كند.

مدير عامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم با بيان اينكه فراخوان اوليه تاكسي زائر انجام شده است، گفت: تعدادي تاكسي زائر در اختيار هتل‌ها و مراكز اقامتي استان قرار مي‌گيرد تا در سطح استان تردد كنند و در صورت گذراندن مراحل اوليه تا پايان سال ۱۰۰ دستگاه به عنوان تاكسي زائر وارد ناوگان مي‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfx0dm.w6dtvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما