سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : 35296
منبع : روابط عمومی سپاه استان قم
مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه استان قم خبر داد

برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل و امداد و نجات در قم

قم نيوز : قم نگار: مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) از برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل و امداد و نجات در قم خبر داد.
برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل و امداد و نجات در قم
به گزارش قم نگار، حسین بابایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۶ هزار شهید گلگون‌کفن استان قم اظهار کرد: بنا بر ابلاغ سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، رزمایش پدافند غیرعامل و امداد و نجات به همت سازمان بسیج کارگری در قم برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۲۵۰ نفر از کارگران بسیجی در قالب یک گردان در این رزمایش شرکت خواهند کرد، ابراز کرد: حفظ و ارتقای آمادگی جسمانی بسیجیان در مقابل حوادث مترقبه و غیرمترقبه از مهمترین اهداف برگزاری این رزمایش خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه این رزمایش چهارمین رزمایشی است که با عنوان پدافند غیرعامل به همت کارگران بسیجی در قم برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: رزمایش پدافند غیرعامل و امداد و نجات از ساعت هفت صبح روز پنجشنبه ۲۶ آذرماه سال جاری در شرکت ایران مرینوس شهرک صنعتی شکوهیه برگزار خواهد شد.

وی در پایان ضمن دعوت از مسئولان و مدیران صنعتی استان قم برای حضور در رزمایش تصریح کرد: بسیج همیشه یار انقلاب بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcepw8x.jh8noi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما