شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : 35407
سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم عنوان کرد:

استفاده ازظرفیت هنرمندان طراح قم برای تبیین فرهنگ شهروندی

قم نيوز : قم نگار: سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم بر استفاده از ظرفیت طراحان و گرافیست‌های استان در راستای تبیین فرهنگ شهروندی تأکید کرد.
استفاده ازظرفیت هنرمندان طراح قم برای تبیین فرهنگ شهروندی
به گزارش قم نگار، سید رسول موسوی نژادیان شامگاه جمعه در سومین روز از کارگاه کشوری پوستر وحدت که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: برگزاری این کارگاه با موصوع وحدت که با حضور هنرمندان و طراحانی از استان‌های مختلف کشور و با حضور اساتید مجرب عرصه گرافیک بوده است طی سال‌های اخیر کم نظیر بود.

وی بیان داشت: هنرمندان و طراحان انقلابی و متعهد همواره به موضوعات اجتماعی که از دغدغه‌های جامعه و کشور است عنایت داشتند و امروز هم شاهدیم که جمع خوبی از طراحان برجسته گردهم آمدند تا در خصوص موضوع وحدت اسلامی پوسترهایی تولید کنند.

سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم، گفت: حضور اساتید برجسته عرصه گرافیک در این کارگاه فرصت طلایی را برای طراحان جوان پدید آورده تا از این تجربیات متخصصین این عرصه، حداکثر بهره برداری را انجام دهند.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های شهرداری قم اکران آثار این کارگاه در سطح شهر است، افزود: امیدواریم با همکاری روابط عمومی شهرداری قم و سازمان زیباسازی بتوانیم آثار فاخر تولید شده در این کارگاه را در هفته وحدت که روزهای آینده در پیش داریم به اکران عمومی بگذاریم.

موسوی نژادیان با بیان اینکه این کارگاه ایده خوبی به ما داد تا از ظرفیت هنرمندان استانی و اساتید عرصه گرافیک در قم استفاده کنیم، افزود: استفاده از ظرفیت هنرمندان استان در زمینه موضوعات شهری و به خصوص فرهنگ شهروندی ضرورت دارد و امیدواریم در آینده از تولیدات گرافیکی هنرمندان استان برای انتقال مفاهیم مد نظر استفاده کنیم.

سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم، عنوان کرد: پوستر و تصویرسازی ظرفیت‌های فراوانی برای انتقال مفاهیم دارد و هنرمندان نیز می‌توانند با استفاده از خلاقیت خود و بهره گیری درست از تکنیک‌های طراحی تولیداتی را به جامعه ارائه دهند که ذهن مخاطبان را نسبت به موضوعاتی که ممکن است در حاشیه باشند باز‌تر کنند.

موسوی نژادیان ابراز داشت: مراکز فرهنگی امروز باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هنرمندان در زمینه‌های مختلف به خصوص در زمینه هنرهای تجسمی استفاده کنند و باید عرصه را برای فعالیت هنرمندان جوان باز کرد تا بتوانند هنر خود را به جامعه عرضه کنند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdciy5ap.t1awu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما