يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : 35441
در صورت تصویب در شورای اسلامی شهر قم

بهای خدمات ماهیانه از کلیه شعب بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری دریافت می‌شود

مهم‌ترین دستور جلسات در جلسه ۱۶۰ شورای اسلامی شهر قم چیست؟
قم نيوز : قم نگار: دریافت بهای خدمات ماهیانه ازکلیه شعب بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری و قرض الحسنه و تعاونی‌های اعتباری در جلسه امروز شورای اسلامی شهر قم مطرح می‌شود.
بهای خدمات ماهیانه از کلیه شعب بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری دریافت می‌شود
به گزارش قم نگار، یکصد و شصتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم، امروز عصر در سالن جلسات این شورا برگزار می‌شود.

در جلسه صد و شصتم شورای اسلامی شهر قم، مسائل متعددی مورد بررسی قرار می‌گیرد که قم نگار برای استحضار شهروندان، دستور جلسه علنی را منتشر می‌کند.

یکی از موضوعات ثابت جلسات شورای اسلامی شهر قم، اخذ مجوز توافق نامه‌های شهروندان با شهرداری است که پس از بررسی در کمیسیون‌های شورا، به صحن علنی شورای شهر ارسال می‌شوند.

در جلسه امروز، اخذ مجوز حذف عوارض ارزش افزوده از املاک شهرداری توسط کمیسیون برنامه و بودجه به ریاست حجت الاسلام آتش زر مطرح می‌شود که این مسئله مورد مشارکت سرمایه گذاران بوده و یا به مزایده گذاشته شده است.

در ارتباط با مصوبه ۱۳۰۴۴ مورخ ۴/۹/۹۴ موضوع پرداخت مابه التفاوت فوق العاده جبران خدمات و اعتراض شهرداری مورد دیگری است که دربرنامه و بودجه مطرح و بررسی می‌شود.

دریافت بهای خدمات ماهیانه از کلیه شعب بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری و قرض الحسنه و تعاونی‌های اعتباری با عنایت به ماده ۲۳ تعرفه عوارض و بهای خدمات مصوبات شورا، درخواست مساعدت در حل مشکل پلاک ثبتی ۵۴۰/۱۰۲۵۴ در خصوص تمدید پروانه و طرح کمیسیون برنامه و بودجه درخصوص حسابرسی عملکرد سال ۹۴ شهرداری قم و سازمان‌های تابعه و شوراهای اسلامی شهر از طریق برگزاری مناقصه عمومی از دیگر مصوبات شورای شهر قم است که توسط کمیسیون برنامه و بودجه مطرح و در صحن علنی شورای شهر بررسی می‌شود که از این میان، دریافت بهای خدمات ماهیانه ازکلیه شعب بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری و قرض الحسنه و تعاونی‌های اعتباری اهمیت بیشتری دارد.

از دیگر دستور جلسات جلسه امروز ارائه گزارش ۳ ماهه روسای محترم کمیسیون امور زیربنایی و حقوقی و نظارت است.

جلسات علنی و رسمی شورای شهر قم، یکشنبه‌ها عصر در سالن جلسات این شورا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcgqt9w.ak9nt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما