سه شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : 35739
در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال

صبای قم از نفت انتقام می‌گیرد/جدال تفکرات ملی‌پوشان سابق در قم

قم نيوز : قم نگار: تیم فوتبال صبای قم با انگیزه انتقام از نفت تهران در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل این تیم صف‌آرایی می‌کند.
صبای قم از نفت انتقام می‌گیرد/جدال تفکرات ملی‌پوشان سابق در قم
به گزارش قم نگار، در حالی که استارت دیدارهای هفته دوم از دور برگشت مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از عصر روز پنجشنبه دهم دی‌ماه زده می‌شود شهر قم میزبان یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته در روز جمعه یازدهم دی‌ماه می‌باشد.

در این دیدار فوتبالیست‌های صبای قم که در جاده قهرمانی گام برمی‌دارند و شرایط بسیار خوبی در بالای جدول برای تحقق رویای نخستین قهرمانی صبا و به دست آوردن چهارمین سهمیه حضور در مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا را دارند برابر نفت تهران قرار می‌گیرند.

فاصله ۶ امتیازی صبا و نفت در جدول لیگ پانزدهم
صبای قم از هفته چهارم به بعد رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را در شرایط بسیار خوبی رقم زد و به غیر از دو باختی که در ۱۶ مسابقه قبل به تیم‌های راه‌آهن تهران و استقلال تهران داده، هفت تساوی و هفت پیروزی نیز کسب کرده و اکنون در بین چهار تیم بالای جدول رده‌بندی قرار دارد.

صبای قم این هفته در دیداری خانگی از ساعت ۱۵ روز جمعه یازدهم دی‌ماه در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان تیم فوتبال نفت تهران است، در حالی که صبای قم اکنون با کسب ۲۸ امتیاز در مکان چهارم جدول است و نفت تهران با ۶ امتیاز کمتر در رده نهم ایستاده است.

صبای قم در این دیدار با انگیزه بسیار زیاد به میدان می‌رود تا بهترین نتیجه را برابر نفت تهران کسب کند، دیداری که برای صبا هم از نظر کسب سه امتیاز اهمیت زیادی داشته و هم برای صبای قم انگیزه انتقامی دارد و شاگردان دایی می‌خواهند صبا دومین پیروزی خود در مصاف‌های رو در رو با نفت تهران را کسب کنند که این بازی را می توان به جدال تفکرات ملی پوشان سابق تعبیر کرد.

تساوی صبا و نفت در نیم‌فصل نخست لیگ برتر
صبای قم از لیگ نهم که نفت به جام خلیج‌فارس آمده تنها یک‌بار در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موفق به شکست دادن نفت تهران شده و اکنون امید زیادی دارد که انگیزه تمام باخت‌هایی که در فصل قبل برابر این تیم متحمل شده‌ و تساوی‌هایی که مقابل این تیم داشته‌ را در قم بگیرد.

صبای قم و نفت تهران در هفته دوم از نیم‌فصل نخست لیگ امسال در ورزشگاه تختی تهران به مصاف یکدیگر رفتند و ۱ بر ۱ مساوی شدند.

در آن مسابقه ابتدا صبای قم با گل دقیقه دوم جلا‌ل‌الدین علی‌محمدی که از روی ضربه آزاد به ثمر رسید ۱ بر ۰ از نفت تهران پیش افتاد اما در دقیقه ۸۲ بازی، تیم نفت تهران از روی یک ضربه آزاد با اشتباه حامد لک سنگربان صبای قم به گل تساوی رسید تا امتیازها در پایان این دیدار تقسیم شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgyu9w.ak9nw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما