جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : 35803
هدف گروه‌های تکفیری، مقابله با جمهوری اسلامی است

پورمحمدی: وحدت جهان اسلام نباید تحت تأثیر تحرکات دشمنان باشد

قم نيوز : قم نگار: وزیر دادگستری با تأکید براین که وحدت جهان اسلامی نباید تحت تاثیر تحرکات دشمنان قرار گیرد گفت: تحریم‌ها، تبلیغات سیاه‌نمایانه، برخوردهای یک طرفه هزینه‌های استقامت در راه اسلام است.
پورمحمدی: وحدت جهان اسلام نباید تحت تأثیر تحرکات دشمنان باشد
به گزارش قم نگار، حجت‌الاسلام مصطفی‌پور محمدی در جمع زائران حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به سالروز ۹ دی و نام‌گذاری آن به نام روز تجلی بصیرت ملت اظهار داشت: براساس آموزه‌های دین اسلام گسترش آگاهی و بصیرت در جامعه می‌تواند انسان را رستگار و سعادتمند کند.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه بدون بصیرت حرکت در مسیر سعادت سبب خسارت و مصیبت به امت اسلامی می‌شود، افزود: ملت ایران با تکیه بر خواسته‌های امام (ره) و با بصیرت همواره در هر عرصه‌ای که مورد نیاز بوده حضور پیدا کرده‌اند.

وزیر دادگستری با بیان اینکه مردم ایران در انتخابات ۸۸ با حضور پرشور خود بسیاری از دستاوردهای نظام را به مرحله تثبیت رساندند تصریح کرد: در سال ۸۸ با وجود رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برخی‌ها متوجه برنامه‌های دشمن نشدند از همین رو در زمین دشمن بازی کردند.

پورمحمدی با اشاره به فریب خوردن برخی افراد باسابقه نظام در حوادث سال ۸۸ عنوان کرد: اگر چه برخی افراد ناآگاهانه به دنبال تخریب مقدسات نظام اسلامی بودند، اما مردم با نگاه به این تحرکات به میدان آمد و اقدامات لازم را برای سرکوب کردن فتنه‌گران انجام دادند.

وزیر دادگستری واکنش مردم پس از عاشورای سال ۸۸ را اوج عقلانیت ملت دانست و بیان کرد: خداوند در ۹ دی دفاع از ملت ایران دفاع کرد و خائنان و افراد ناسپاس را رسوا کرد.

وی با تاکید براین که ملت برای رسیدن مسئولان به این جایگاه‌ها هزینه‌های بسیاری داده‌اند رفتار برخی را نسبت به این مسئاه بی‌توجهی عنوان کرد و گفت: رمز موفقیت ملت ایران ایمان به ولایت فقیه است و وحدت و دفاع از اسلام عللی بود که حماسه ۹ دی را رقم زد.

پورمحمدی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در ۹ دی سال ۸۸ بار دیگر رابطه عمیقی بین انقلاب و عاشورا ایجاد کرد، ادامه داد: ۹ دی روز نفوذ‌شناسی و مقابله ملت با نفوذ دشمنان بود که با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب این تهدیدات را سرکوب کردند.

وزیر دادگستری با بیان اینکه ملت ایران در حماسه‌هایی که خلق کرده‌اند الگویی برای کشورهای اسلامی هستند، اظهار داشت: بهمن ماه سال ۵۷ ملت ایران تحت فرمان امام (ره) برنامه دشمنان را خنثی کرد و در تاریخ ماندگار شد.

وی انقلاب اسلامی را انتخاب مردم آگاه و بصیر ایران دانست و تصریح کرد: دشمنی‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی اهمیت انقلاب و آرمان‌های آن را نشان می‌دهد چرا که ملت ایران برای اهداف این انقلاب سرمایه‌گذاری کرده و هزینه زیادی پرداخته است.

پورمحمدی با تاکید براین که استکبار جهانی به عنوان دشمن اصلی ملت ایران است، افزود: اگر چه دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه در بین مسلمانان است اما ایران اسلامی به عنوان پرچم‌دار وحدت جهان اسلام مقتدرانه در برابر دشمنان ایستاده است و از مظلومان دفاع می‌کند.

وزیر دادگستری با تاکید براین که وحدت جهان اسلامی نباید تحت تاثیر تحرکات دشمنان قرار گیرد تصریح کرد: تحریم‌ها، تبلیغات سیاه‌نمایانه، برخوردهای یک طرفه هزینه‌های استقامت در راه اسلام است.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی بیان کرد: دشمنان عزت ایران در عرصه‌های نظامی، علمی و اقتصادی را تحمل نمی‌کنند از همین رو از تمام ظرفیت‌های خود برای ضربه زدن و تخریب نظام استفاده می‌کنند.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: ملت ایران باید عزت خود را در عرصه بین‌المللی حفظ کند و جایگاه دیپلماسی و منطقه‌ای مناسبی داشته باشد، به اعتراف قدرت‌های استکباری جمهوری اسلامی نقش مهمی در حرکت‌های اساسی منطقه دارد.

وی با اشاره به نتایج مناسب دستاوردهای تیم مذاکره کننده اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی پس از برجام از مواضع خود در قبال مسئله یمن و سوریه و سایر کشورهای اسلامی کوتاه نیامد.

پورمحمدی با بیان اینکه هدف گروه‌های تکفیری، مقابله با جمهوری اسلامی است، ادامه داد: دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی مهم‌ترین عامل عزت ایران است از همین رو حرکت‌های تروریستی و حمایت برخی کشورهای استکباری از آن‌ها هدف گرفتن جمهوری اسلامی است.

وزیر دادگستری با تاکید براینکه قطعنامه‌ها و تحریم‌ها نمی‌تواند دستاوردهای نظام اسلامی را محدود کنند، تصریح کرد: ثبت نام حدود ۱۲ هزار نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان دهنده ایمان مردم به نظام و درک سیاسی و بلوغ مدنی جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور در برهه کنونی افزود: حرکت کشور به سمت اقتصاد متکی به کار و تولید و توجه به صادرات از دستاوردهای نظام است چرا که در ساله‌های اخیر تکیه اقتصاد به نفت کاهش پیدا کرده و ایران به رتبه هفدهم اقتصاد جهان شناخته شده است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcipvap.t1awu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما