چهارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : 3581
آقاكوچكی:

برای دیدار با آ اس شیراز آمادگی كامل روحی داریم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم بسكتبال جهش ترابری قم گفت: با توجه به بازی های خوبی كه اخیرا برگزار كرده ایم برای دیدار مقابل آ اس شیراز آمادگی كامل روحی داریم.
برای دیدار با آ اس شیراز آمادگی كامل روحی داریم
به گزارش قم نیوز، سید عباس آقاكوچكی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : همانطور كه در بازی گذشته خود مقابل پتروشیمی ماهشهر با شناخت خوب از این تیم برنده شدیم پیش از دیدار با آ اس نیز نحوه بازی این تیم را آنالیز كرده ایم.

وی گفت : تیم شیرازی با حمایت تماشاگران خود در خانه، حریف سرسختی به شمار می رود اما ما نیز برنامه های خاص خود در برخورد با تاكتیك های آنان داریم.

وی افزود: وضعیت تاكتیكی و فنی جهش ترابری پیشرفتی محسوس كرده است و امیدواریم از بازی با آ اس سربلند بیرون آییم.

آقاكوچكی با اشاره به حضور سه نماینده ایران در بازی های بسكتبال غرب آسیا گفت: چاره ای جز تغییر برنامه بازی های لیگ برتر نیست و معتقدم حضور نمایندگان ایران در بازی های برون مرزی آسیب و هرج و مرجی به لیگ وارد نمی كند.

وی افزود: برای اقتدارآفرینی ایران در آسیا و افتخار آفرینی جوانان كشورمان همه تیم ها باید كمك كننند تا نمایندگان ما بتوانند از اقتدار بسكتبال ایران دفاع كنند.

تیم های جهش ترابری قم و آ اس شیراز از چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر بسكتبال عصر پنجشنبه در شیراز به مصاف یكدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام/۱۰۷
https://qomnews.ir/vdci.vapct1awzbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما