جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : 35812
فتنه‌گران هیچگاه دلیلی برای ادعای تقلب در انتخابات ارائه نکردند

حدادعادل: مجلس خبرگان رهبری نباید جناحی و دو قطبی شود

قم نيوز : قم نگار: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی به دنبال جناحی کردن انتخابات خبرگان هستند، اگر انتخابات مجلس را جناحی کنند مشکلی پیش نمی‌آید اما خبرگان نباید جناحی و دو قطبی شود زیرا خبرگان با رهبری که مظهر اتحاد ملی است ارتباط دارد.
حدادعادل: مجلس خبرگان رهبری نباید جناحی و دو قطبی شود
به گزارش قم نگار، غلامعلی حدادعادل ظهر امروز در خطبه‌های پیش از نماز جمعه قم با اشاره به اینکه در سال ۸۸ فتنه گران ادعا کردند در انتخابات تقلب شده است اظهارداشت: در آن زمان هیچ دلیلی برای ادعای خود ارائه نکردند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به تشکیل هیئت ۶ نفره و افزوده شدن پنج روز به مهلت قانونی اعتراض نسبت به نتیجه انتخابات افزود: این تمهیدات اندیشیده شد تا معترضان دلایل خود را ارائه دهند اما این اتفاق نیفتاد.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان اعلام کرده بود هر صندوقی را بخواهید با حضور صدا و سیما بازشماری می‌کنیم خاطر نشان کرد: در حالی که شورای نگهبان دستور داده بود ۱۰ درصد از صندوق‌ها بازگشایی شود اما فتنه گران دست از اغتشاش بر نداشتند.

حدادعادل با اشاره به اینکه این اقدام آن‌ها سبب شد برخی در خارج از مرزهای کشور تصور کنند انقلاب در خطر است عنوان کرد: رسانه‌های بیگانه در آن سال همه رخ داد‌ها را لحظه به لحظه دنبال و گزارش می‌کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جریانی با عقلانیت کامل که در راس آن مقام معظم رهبری قرار داشتند در برابر فتنه گران وجود داشت افزود: این جریان معتقد بود در صورت نادیده گرفتن قانون دیکتاتوری بروز می‌کند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به قانون گرایی تاکید داشتند و همه را به وحدت دعوت می‌کردند گفت: فتنه گران با اینکه خود سابقه انقلابی داشتند و از درون نظام بودند به نظام تهمت تقلب زدند که این جفا بود.

حداد عادل با بیان اینکه با این کار بهانه دست دشمنان ایران افتاد تصریح کرد: این اقدامات بهترین بهانه را به حاکمان منطقه که با جمهوری اسلامی مخالف بودند داد به این دلیل که دیدند اشخاصی که درون نظام دارای مسئولیت بوده‌اند امروز این اتهام زده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه سال ۸۸ فرمودند در جمهوری اسلامی تقلب در انتخابات رخ نمی‌دهد خاطر نشان کرد: اما فتنه گران باز به آشوب و اغتشاش دست زدند و کار خود را متوقف نکردند. آن‌ها با اصل نظام مخالف بودند، زیرا عبارت جمهوری اسلامی را از تابلو‌ها پاک می‌کردند در حالی که همین افراد قبل از انتخابات از امام خمینی (ره) حرف می‌زدند اما پس از آن دیدیم حتی عکس امام را پاره کردند.

حداد عادل با اشاره به سالروز حماسه ۹ دی اظهارداشت: در این روز مردم با حماسه آفرینی و حضور خود در خیابان‌ها نشان دادند تا چه میزان بصیرت دارند و دشمنان انقلاب را ناامید کردند.

وی با اشاره به انتخابات خبرگان در ماه آینده تصریح کرد: برخی به دنبال جناحی کردن این انتخابات هستند، اگر انتخابات مجلس را جناحی کنند مشکلی پیش نمی‌آید اما خبرگان نباید به جایگاه جناحی و دو قطبی تبدیل شود زیرا خبرگان با رهبری که مظهر اتحاد ملی است مرتبط است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جناحی کردن مجلس خبرگان خدمتی به کشور نمی‌کند و هر کس در این انتخابات وحدت را از بین ببرد باید هزینه آن را به مردم و در پیشگاه خداوند بپردازد.

حدادعادل با بیان اینکه دشمن با تحریم‌های جدید نشان داد همچنان به دشمنی خود ادامه داده است افزود: باید با حضور پرشور در انتخابات برای رساندن پرچم به دست صاحب اصلی آن اقدام کنیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcirvap.t1awz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما