شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب : 35829
رئیس سازمان رسانه‌ای صبا مطرح کرد:

هزینه‌های هنگفت رسانه‌های بیگانه برای ترویج اسلام هراسی

قم نيوز : قم نگار: رئیس سازمان رسانه‌ای صبا گفت: رسانه‌های معاند که با هزینه‌های هنگفت تأمین می‌شوند با تبلیغ علیه شیعیان، یاور وهابیت شده‌اند و اسلام هراسی می‌کنند.
هزینه‌های هنگفت رسانه‌های بیگانه برای ترویج اسلام هراسی
به گزارش قم نگار، احسان حلمی شامگاه جمعه در آیین افتتاحیه نخستین شبکه انگلیسی زبان کودک مسلمان که با حضور حجت الاسلام شهرستانی نماینده آیت الله العظمی سیستانی و نیز آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه و جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: امروز باید اذعان کنم وقتی ۶ سال پیش حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی امر به مطالعه و راه‌اندازی شبکه هدهد کردند، نمی‌دانستیم چه آینده پرمخاطره‌ای در پیش رو داریم و دشمنان چه نقشه‌های شومی برای دین در سر دارند.

وی با بیان اینکه ۲۰ هزار و ۳۷۴ شبکه تلویزیونی در کل جهان هم اکنون فعال است، گفت: در منطقه آسیا ۲۱۴ ماهواره تلویزیونی و در ایران ۱۱۶ ماهواره تلویزیونی فعال‌ است و تا امروز ۳۱ مورد دریافت در خانه‌های مردم ثبت شده است.

رئیس سازمان رسانه‌ای صبا با بیان اینکه بیش از ۷ هزار شبکه تلویزیونی از این ۳۱ دریافت در ایران ثبت شده است، افزود: ۵۲۱ فیلم سینمایی، ۴۰۷ شبکه دینی و مذهبی، ۵۱۱ شبکه کودک و نوجوان، ۵۴۳ شبکه مستهجن برخی از این شبکه‌ها هستند.

درآمد ژاپن از صنعت انیمیشن بیش از درآمد ایران از فروش نفت است
وی با اشاره به اینکه ۱۵۵ شبکه فارسی زبان قابل دریافت در ایران است که ۱۴ شبکه سیاسی، ۲۲ شبکه مستهجن و ۲۲ شبکه مذهبی را شامل می‌شود، عنوان کرد: درآمد سالانه کشور ژاپن از صنعت انیمیشن بیش از درآمد سالانه ایران از فروش نفت است و ارزش مالی شرکت والت دیزنی که از سازندگان انیمیشن در جهان است معادل بیش از ۱۷۸ میلیارد دلار می‌باشد در حالی که فروش سالانه نفت ایران ۵۴ میلیارد دلار است.

حلمی تصریح کرد: با توجه به آمارهای فوق، سیاستگذاران فرهنگی جهان با اهدافی از پیش تعیین شده و با مطالعات همه جانبه که متخصصان رسانه از آن به عنوان جنگ رسانه یا جنگ نرم نام برده‌اند به سمت ما آمده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز تشیع مظلوم و یکی از اهداف مهم رسانه‌ها است، گفت: رسانه‌های معاند علاوه بر تبلیغ علیه تشیع، یاور و مروج وهابیت شده و با هزینه‌های گزاف، شبکه‌های مورد نظر تأمین می‌شوند.

مدیر مجموعه شبکه‌های ماهواره‌ای هدهد، ابراز داشت: امروزه با نشر مداوم اخبار داعشی‌ها و سلفی‌ها، چهره‌ای همراه با خشونت و خونریزی از اسلام را به جهان ارائه می‌کنند و در این کار خود مصمم و پرشور هستند، با برنامه ربزی دقیق و با اختصاص هزینه‌ای بسیار سنگین به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند تا به هدف خود برسند.

وی گفت: اولین شبکه کودک و نوجوان عربی زبان شیعه در سال ۲۰۱۰ و اولین شبکه فارسی زبان هدهد در سال ۲۰۱۲ توسط سازمان رسانه‌ای صبا و شبکه هدهد راه اندازی شد و امروز پس از دوسال مطالعه و تحقیق افتخار داریم شبکه هدهد انگلیسی را به عنوان اولین شبکه کودک مسلمان انگلیسی زبان راه اندازی کنیم.

حلمی با بیان اینکه مشق زلال معرفت دین اسلام و پاکی و معصومیت ائمه اطهار(ع) اکنون به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی منتشر و از استرالیا تا خاورمیانه، اروپا، آفریقا و آمریکا را تحت پوشش خود خواهد داشت، افزود: امیدواریم بتوانیم با این سه زبان مخاطبان مناسب را جذب کرده و از این پس کودکان انگلیسی زبان بتوانند با مکارم اخلاق مقدس شیعه آشنا شوند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcgy79w.ak9nx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما