شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب : 35845
منبع : جام نیوز

بی بی سی انتقام بهائیان را از آشوری‌ها گرفت!

قم نيوز : قم نگار: به دنبال استقبال گسترده از پخش دیدار رهبر معظم انقلاب با یک خانواده شهید آشوری، شبکه دولتی انگلیس به حاشیه سازی پیرامون این دیدار صمیمانه پرداخت.
بی بی سی انتقام بهائیان را از آشوری‌ها گرفت!
به گزارش قم نگار،دیدار رهبر معظم انقلاب با یک خانواده شهید اقلیت دینی و استقبال گرم و عرض ارادت این خانواده به ایشان و اعلام وفاداری به انقلاب اسلامی موجب گردید تا شبکه دولتی انگلیس، با پخش گزارشی به این بهانه به دلسوزی برای فرقه ضاله بهائیت بپردازد!

بی بی سی فارسی در گزارش خود برای اثبات نقض حقوق اقلیت دینی در ایران، برخورد با عوامل فرقه صهیونیستی بهائیت را بهانه کرده و می‌گوید: «در قانون اساسی جمهوری اسلامی اقلیت‌های شناخته شده برای برگزاری فرائض دینی آزاد هستند ولی چرا اجازه برگزاری فرائض دینی برای ادیان و مذاهبی چون بهائیان داده نمی‌شود»!

مقایسه توهین آمیز شبکه دولتی انگلیس میان پیروان آشوری و فرقه بهائیت در حالی است که آشوری‌ها از ابتدای پیدایش آئین مسیحیت که از ادیان الهی می باشد به آن گرویده اند، ولی فرقه بهائیت در قرن ۱۹ میلادی توسط کشورهای استعماری به وجود آمده که هیچگاه علمای دینی انتساب آن را به یک دین آسمانی تایید نکرده و همواره بر مقابله با انحرافات فکری و اعتقادی این فرقه ضاله اهتمام ورزیده‌اند.

در حالی بی بی سی فارسی پس از پخش دیدار صمیمانه رهبر معظم انقلاب با خانواده یک شهید آشوری که با استقبال گسترده ای از سوی اقشار مختلف مردم مواجه گردید، با پوشش دفاع از حقوق اقلیت‌های دینی و در واقع با هدف حمایت از فرقه ضاله بهائیت به حاشیه سازی پیرامون این دیدار رفته است که که سوابق همزیستی مسالمت‌آمیز اقلیت دینی آشوری در ایران در کنار مسلمانان و حضور آنها در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جزو صحنه‌های درخشان جامعه ارمنی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی می‌باشد.

گفتنی است نامه تاریخی رهبران دینی و مسئولان جامعه ارمنی ایران به عنوان بزرگ ترین گروه دینی – قومی مسیحی ایران بلافاصله پس از شروع جنگ تحمیلی به محضر امام خمینی و اعلام آمادگی همه جانبه جامعه ارمنی ایران در راه پاسداری از دستاوردهای ملت ایران و تمامیت ارضی میهن و تاسیس دفاتر هماهنگی برای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی و ارسال آنها به جبهه های جنگ و مناطق جنگ زده، تقدیم صدها شهید و جانباز در ۸ سال دفاع مقدس، حضور پر شور جمعیت ۴۰ هزار نفری این اقلیت دینی در انتخابات مختلف بویژه برای انتخاب یک نماینده در مجلس شورای اسلامی و... حاکی از سربلند بیرون آمدن مسیحیان ایران از مقاطع حساس انقلاب و جنگ است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcenv8x.jh8nei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما