پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : 35958
آیت الله علوی گرگانی:

حوادث بعد از انتخابات ۸۸ نباید تکرار شود/ قم مرکز انقلاب است

قم نيوز : قم نگار: یکی از مراجع تقلید شیعیان، گفت: نباید بگذاریم حوادثی مانند آنچه بعد از انتخابات ۱۳۸۸ به وجود آمد دوباره در این کشور تکرار شود.
حوادث بعد از انتخابات ۸۸ نباید تکرار شود/ قم مرکز انقلاب است
به گزارش قم نگار، آیت الله العظمی سید محمد علی علوی گرگانی در دیدار اعضای ستاد برگزاری دهه بصیرت که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با بیان اینکه نعمت انقلاب همچنان برای بعضی ناشناخته است، گفت: تمام مصیبت جامعه امروز ما ندانستن قدر و ارزش انقلاب است.

وی با بیان اینکه شرط صدور انقلاب این است که خود، قدر انقلاب را بدانیم، افزود: نباید بگذاریم حوادثی مانند آنچه بعد از انتخابات ۱۳۸۸ به وجود آمد دوباره در این کشور تکرار شود.

انتخابات باید در آرامش برگزار شود

استاد سطوح عالی حوزه، آرامش را نیاز همیشگی کشور دانست و با اشاره به دو انتخابات پیش رو تصریح کرد: انتخابات باید در آرامش برگزار شود تا دنیا از ما الگو بگیرد، همچنان که باید در اقتصاد و ایستادگی و ... هم برای دنیا الگو باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ۱۹ دی سنگ بنای انقلاب بود که در قم گذاشته شد؛ قم مرکز انقلاب بوده و هست و ان شاء الله مرکز انقلاب امام زمان(ع) نیز خواهد بود.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به دیدار سالانه مردم قم در ۱۹ دی با رهبر انقلاب، تصریح کرد: مردم قم در این دیدار اعلام می‌کند که همچنان که از اول انقلاب با شما بوده‌ایم تا آخر خواهیم بود و این امانت را به نسل بعد خواهیم سپرد.

صدا و سیما نباید هر تصویر و صدایی پخش کند
وی در پایان گفت: امروز جهان، اسلام را در چهره ایران می‌بیند از این رو صدا و سیما نباید هر تصویر و صدایی پخش کند چون مردم صدا و سیما را صدا و سیمای دین اسلام می‌دانند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcjohet.uqeiizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما