پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : 35965
برای مصاف با شهید منصوری قرچک صورت گرفت

معرفی تیم داوری آخرین بازی یاسین‌پیشرو قم در لیگ برتر فوتسال

قم نيوز : قم نگار: تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در آخرین بازی خود از هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف شهید منصوری قرچک می‌رود.
معرفی تیم داوری آخرین بازی یاسین‌پیشرو قم در لیگ برتر فوتسال
به گزارش قم نگار، تیم داوری قضاوت‌کننده در مسابقه حساس تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و شهید منصوری قرچک در هفته بیست و ششم و پایانی از بازی‌های لیگ هفدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور معرفی شد.

براساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، تمام بازی‌های هفته بیست و ششم و پایانی هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال عصر روز یکشنبه بیستم دی‌ماه در شهرهای مختلف به انجام می‌رسد و حساس‌ترین بازی برای فوتسال‌دوستان قمی مصاف یاسین‌پیشرو و شهید منصوری قرچک خواهد بود.

بر همین اساس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت‌کننده تمام این بازی‌ها از جمله دیدار تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و شهید منصوری قرچک را معرفی کرد تا یاسین‌پیشرو در تلاش برای کسب دوازدهمین برد این فصل و پایان دادن به لیگ هفدهم به میدان برود.

در حالی که سیزدهمین و آخرین هفته از نیم‌فصل دوم لیگ بر‌تر فوتسال همزمان با برگزاری ۶ بازی در شهرهای مختلف به انجام می‌رسد، تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم قرار است در آخرین بازی خارج از خانه خود مقابل تیم فوتسال شهید منصوری قرچک قرار بگیرد تا بلکه همچون نیم‌فصل نخست این تیم را شکست بدهد.

دیدار یاسین‌پیشرو قم و شهید منصوری قرچک از ساعت ۱۶ عصر روز یکشنبه ۲۰ دی‌ماه به میزبانی تیم منصوری در سالن شهدای هفتم‌تیر قرچک برگزار می‌شود؛ این در حالی است که قضاوت این مسابقه را امید مصداقی به عنوان داور اول بر عهده دارد.

داور اول این مسابقه حساس بین نمایندگان قمی و قرچکی لیگ برتر فوتسال را انور ابراهیم‌پور به عنوان داور دوم همراهی می‌کند، محمد داودپور به عنوان داور ذخیره انجام وظیفه خواهد کرد و رضا شیرازی به عنوان وقت نگهدار دیگر عضو تیم داوری این مسابقه حساس خواهد بود و فرهاد حسینیان ناظر این بازی است.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در حال حاضر تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم با کسب ۳۷ امتیاز در مکان ششم جدول ایستاده است، زیرا یاسین‌پیشرو قم از ۲۴ بازی قبل خود ۱۱ پیروزی، ۹ باخت و چهار تساوی مقابل رقبا در کارنامه دارد.

البته شاگردان سیدمهدی غیاثی در تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم که از آغاز دور برگشت در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مراتب نتایج بهتری نسبت به نیم‌فصل نخست لیگ هفدهم گرفته‌اند این شانس را دارند که به مکان پنجم جدول نیز بروند به شرط اینکه حفاری به گیتی‌پسند ببازد و نماینده قم بازی خود را ببرد.

یاسین‌پیشرو قم از آغاز دور برگشت روندی خوبی در پیش گرفت و نسبت به نیم‌فصل روند بهتری در پیش گرفت؛ در حالی که تیم شهید منصوری قرچک نیز از بازی‌های قبل خود تنها ۲۷ امتیاز کسب کرده و این دیدار برای هر دو نماینده قم و قرچک کاملاً تشریفاتی است.

از ساعت ۱۶ روز یکشنبه بیستم دی‌ماه:

شهید منصوری قرچک – یاسین‌پیشرو قم

گیتی‌پسند اصفهان – حفاری اهواز

مسی سونگون‌ورزقان – میثاق تهران

آذرخش بندرعباس – دبیری تبریز

فردوسی مشهد – تاسیسات دریایی

شهروند ساری – فرش‌آراء مشهد


انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchmwnx.23nm-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما