کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون شهردار قم خبر داد

بهره‌برداری از پل میثم تا بهار ۹۵

روابط عمومی شهرداری قم , 18 دی 1394 ساعت 18:35

قم نگار: معاون شهردار قم از به بهره‌برداری رسیدن پروژه پل میثم تا بهار سال ۹۵ خبر داد و گفت: در حال حاضر پروژه‌های عمرانی در قم با روند مطلوبی دنبال می‌شوند.


به گزارش قم نگار، علیرضا قاری قرآن در خصوص وضعیت تداوم اجرای پروژه‌ها در سطح شهر گفت: خوشبختانه پروژه‌ها وضعیت رو به رشد و فعالی دارند و برخلاف مشکلات مالی با هماهنگی در حال فعالیت هستند و با برنامه مشخص سعی می‌کنیم تمام پروژه‌ها را به زودی با اتمام برسانیم.

معاون شهردار قم با اشاره به پروژه سه سطحه عماریاسر - ۱۵ خرداد گفت: به صورت جدی در چند جبهه این پروژه فعال است و پل اصلی، میدان و زیرگذر خاکبرداری شده است و آماده‌سازی برای زیرگذر غربی نیز صورت گرفته است.

وی افزود: از سمت شرق نیز معارضین ملکی و تاسیساتی وجود دارد که در حال رفع معارضات هستیم تا کار‌های لازم صورت بگیرد و یکی از پل‌ها نیز آماده‌سازی می‌شود و امیدواریم به جمع‌بندی رسیده و در نیمه سال آینده این پروژه به بهره‌برداری برسد.

قاری‌قرآن به پروژه تقاطع امام علی(ع) و عمار یاسر اشاره و بیان کرد: طی یک ماه گذشته عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده و در طول هفته گذشته کنار گذر تکمیل شده است و از ابتدای هفته آینده مسیر اصلی منحرف می‌شود و برنامه طوری تنظیم شده که همزمان با پروژه سه سطحه تکمیل شود.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم ادامه داد: این پروژه زمان‌بندی مشخص و تقویم زمانی برنامه‌ریزی شده هم برای پیمانکار و هم برای شهرداری دارد.

وی در خصوص پروژه پل ۹ دی ابراز کرد: قبل از پایان سال یکی از رمپ و لوپ‌های جنوب و شمال شرقی به بهره‌برداری می‌رسد.

قاری‌قرآن همچنین درباره پل میثم گفت: این پروژه از پروژه‌هایی بود که در یکی دو ماه گذشته فعال شده و در دو جبهه شمالی و جنوبی کار می‌شود و امیدواریم در بهار سال آینده به بهره‌برداری رسیده و زودتر از پروژه‌های دیگر به سرانجام برسد.

وی یکی دیگر از پروژه‌های در دست اقدام را بلوار مرجعیت دانست و تصریح کرد: پروژه بلوار مرجعیت در سه فاز بوده که فاز یک آن از بلوار جمهوری تا شهید کریمی است و تا دو ماه آینده آماده بهره‌برداری و زیرسازی و آسفالت آن انجام گرفته است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم اضافه کرد: این بخش از پروژه اهمیت ترافیکی بالایی دارد و می‌تواند بار ترافیک را از شهرک قدس روان کند.

قاری‌قرآن با اشاره به فازهای دیگر این پروژه تصریح کرد: ابتدای سال آینده ادامه بلوار شهید کریمی تا شهرک قدس در فاز دو تکمیل می‌شود و تا آخر سال بعد پروژه به صورت کامل به اجرا می‌رسد.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 35997

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/35997/بهره-برداری-پل-میثم-بهار-۹۵

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir