جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : 35997
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
معاون شهردار قم خبر داد

بهره‌برداری از پل میثم تا بهار ۹۵

قم نيوز : قم نگار: معاون شهردار قم از به بهره‌برداری رسیدن پروژه پل میثم تا بهار سال ۹۵ خبر داد و گفت: در حال حاضر پروژه‌های عمرانی در قم با روند مطلوبی دنبال می‌شوند.
بهره‌برداری از پل میثم تا بهار ۹۵
به گزارش قم نگار، علیرضا قاری قرآن در خصوص وضعیت تداوم اجرای پروژه‌ها در سطح شهر گفت: خوشبختانه پروژه‌ها وضعیت رو به رشد و فعالی دارند و برخلاف مشکلات مالی با هماهنگی در حال فعالیت هستند و با برنامه مشخص سعی می‌کنیم تمام پروژه‌ها را به زودی با اتمام برسانیم.

معاون شهردار قم با اشاره به پروژه سه سطحه عماریاسر - ۱۵ خرداد گفت: به صورت جدی در چند جبهه این پروژه فعال است و پل اصلی، میدان و زیرگذر خاکبرداری شده است و آماده‌سازی برای زیرگذر غربی نیز صورت گرفته است.

وی افزود: از سمت شرق نیز معارضین ملکی و تاسیساتی وجود دارد که در حال رفع معارضات هستیم تا کار‌های لازم صورت بگیرد و یکی از پل‌ها نیز آماده‌سازی می‌شود و امیدواریم به جمع‌بندی رسیده و در نیمه سال آینده این پروژه به بهره‌برداری برسد.

قاری‌قرآن به پروژه تقاطع امام علی(ع) و عمار یاسر اشاره و بیان کرد: طی یک ماه گذشته عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده و در طول هفته گذشته کنار گذر تکمیل شده است و از ابتدای هفته آینده مسیر اصلی منحرف می‌شود و برنامه طوری تنظیم شده که همزمان با پروژه سه سطحه تکمیل شود.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم ادامه داد: این پروژه زمان‌بندی مشخص و تقویم زمانی برنامه‌ریزی شده هم برای پیمانکار و هم برای شهرداری دارد.

وی در خصوص پروژه پل ۹ دی ابراز کرد: قبل از پایان سال یکی از رمپ و لوپ‌های جنوب و شمال شرقی به بهره‌برداری می‌رسد.

قاری‌قرآن همچنین درباره پل میثم گفت: این پروژه از پروژه‌هایی بود که در یکی دو ماه گذشته فعال شده و در دو جبهه شمالی و جنوبی کار می‌شود و امیدواریم در بهار سال آینده به بهره‌برداری رسیده و زودتر از پروژه‌های دیگر به سرانجام برسد.

وی یکی دیگر از پروژه‌های در دست اقدام را بلوار مرجعیت دانست و تصریح کرد: پروژه بلوار مرجعیت در سه فاز بوده که فاز یک آن از بلوار جمهوری تا شهید کریمی است و تا دو ماه آینده آماده بهره‌برداری و زیرسازی و آسفالت آن انجام گرفته است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم اضافه کرد: این بخش از پروژه اهمیت ترافیکی بالایی دارد و می‌تواند بار ترافیک را از شهرک قدس روان کند.

قاری‌قرآن با اشاره به فازهای دیگر این پروژه تصریح کرد: ابتدای سال آینده ادامه بلوار شهید کریمی تا شهرک قدس در فاز دو تکمیل می‌شود و تا آخر سال بعد پروژه به صورت کامل به اجرا می‌رسد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccmoq1.2bqpo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما