شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : 36023
مدیر‌کل هوا‌شناسی استان قم:

بارش باران تا فردا ظهر در قم ‌تداوم دارد

قم نيوز : قم نگار: مدیر‌کل هوا‌شناسی استان قم با اشاره به تداوم بارش باران و کاهش دما هوای قم گفت: بارندگی‌ها تا فردا ظهر تداوم دارد که در ارتفاعات به صورت برف است، حداقل دمای قم امروز ۴ درجه سانتیگراد است ولی از روز دوشنبه دما کاهش پیدا می‌کند و به صفر درجه می‌رسد.
بارش باران تا فردا ظهر در قم ‌تداوم دارد
به گزارش قم نگار، یحیی زارع با اشاره به وضعیت جوی قم و میزان بارندگی ها اظهار داشت: امروز وضعیت جوی استان قم نیمه ابری و ابری است که در ارتفاعات شاهد بارش باران و برف خواهیم بود ولی از اواخر شب این بارندگی ها به صورت برف خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی قم با اشاره به وضعیت جوی فردای استان قم افزود: فردا صبح هوای قم مه آلود است و سرعت وزش باد نیز بین ۳۰ الی ۵۰ کیلومتر در ساعت ‌و حداقل دما ۴ درجه سانتیگراد است.

زارع بیان کرد:‌ دوشنبه هوا کمی تا قسمتی ابری است و از بعد از ظهر شاهد افزایش ابر هستیم که سمت باد شرقی و حداکثر وزش باد ۵۰ الی ۷۰ کیلومتر برساعت است.

وی‌ با‌ اشاره به بارندگی های امروز‌ در‌ استان قم‌ گفت: نیمه صبح امروز ۴ میلیمتر بارندگی در قم روی داد، سلفچگان ۷ میلیمتر،کهک ۱ میلیمتر، جعفریه ۴ میلیمتر و جمکران ۲/۲ میلیمتر بارندگی داشتند.

مدیرکل هواشناسی قم با اشاره به تداوم بارش باران و کاهش دمای هوا اظهار داشت: بارندگی‌ها تا فردا ظهر تداوم دارد که در ارتفاعات به صورت برف است، حداقل دمای قم امروز ۴ درجه سانتیگراد و فردا هم ۴ درجه سانتیگراد است ولی از روز دوشنبه دما کاهش پیدا می کند و به صفر درجه می رسد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcdsz0s.yt09x6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما