يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب : 36036
آیت الله علوی گرگانی:

رژیم آل سعود برای جبران شکست‌های خود در منطقه آیت‌الله نمر را به شهادت رساند

قم نيوز : قم نگار: آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر لزوم مقابله با اقدامات داعش درمنطقه گفت: رژیم آل سعود در منطقه شکست خورده است که برای جبران آن آیت الله نمر را به شهادت رساند.
رژیم آل سعود برای جبران شکست‌های خود در منطقه آیت‌الله نمر را به شهادت رساند
به گزارش قم نگار، آیت الله علوی گرگانی شامگاه شنبه در دیدار با اکرم الکعبی دبیرکل حزب النجباعراق اظهار داشت: رژیم آل سعود در منطقه شکست خورده است که برای جبران آن آیت الله نمر را به شهادت رساند.

مرجع تقلید شیعیان افزود: امروز شرایط سختی در شهرهای شیعه نشین کشور عربستان وجود دارد و پس از شهادت آیت الله نمر فشار علیه شیعیان این کشور بیشتر شده است که با توجه به وعده خداوند دین حق همه دنیا را فرا می‌گیرد.

آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر لزوم مقابله با اقدامات داعش درمنطقه بیان کرد: گزارش‌های خوب و امیدوار کننده ای توسط شما به من رسید که نشان دهنده موفقیت گروه‌های مقاومت و شکست‌های گروه‌های تروریستی و داعش درکشورهای عراق و سوریه است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به حمایت‌های دولت ترکیه از داعش گفت: کشور ترکیه رویه منافق گونه ای را دنبال می‌کند و امروز نیز حامی گروه‌های تروریستی و داعش شده و اگر دست از رویه نادرست خود بردارد روند اضمحلال داعش به سرعت بیشتری پیش می‌رود.

وی بیان کرد: آمریکا با کمک گروه‌های تروریستی به دنبال تفرقه در کشورهای اسلامی است که این موضوع نشان دهنده دخالت دولت آمریکا در موضوعات داخلی کشورهای منطقه است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdch-vnx.23n-xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما