کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله نوری‌همدانی:

آمریکا اصلی‌ترین دشمن کشورهای اسلامی/ "وحدت" مهم‌ترین نیاز امروز ملت عراق است

خبرگزاری تسنیم , 20 دی 1394 ساعت 13:58

قم نگار: آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان اینکه آمریکا اصلی‌ترین دشمن مسلمانان است، گفت: کشورهای اسلامی باید با اتحاد یکدیگر مانع نفوذ دشمن به منطقه شوند، وحدت مهم‌ترین نیاز امروز ملت عراق است که باید به آن توجه شود.


به گزارش قم نگار، آیت‌الله نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار با اکرم الکعبی دبیر‌کل حزب النجبا عراق اظهار داشت: در جهاد و جنگ نخستین موضوع مخفی نگه داشتن تجهیزات است و نباید نیروهای دشمن از تجهیزات ما با خبر شود.

وی با بیان اینکه آمریکا اصلی‌ترین دشمن مسلمانان است، بیان کرد: کشورهای اسلامی باید با اتحاد یکدیگر مانع نفوذ دشمن به منطقه شوند. چرا باید آمریکا با حضور میان کشورهای اسلامی به نفوذ پرداخته و دست به کشتار ملت‌های مسلمان بزند؟ نباید از ابتدا اجازه ورود آمریکا به عراق داده می‌شد و در خاک کشور عراق قدم بزنند.

مرجع تقلید شیعیان جهان با اشاره به مقابله با اهداف شوم آمریکا در کشورهای منطقه گفت: آمریکا نباید جرأت پیدا کند وارد خاک کشورهای اسلامی شود، چون اصلی‌ترین دشمن کشورهای اسلامی است و تنها برای رسیدن به اهداف شوم خود فکر می‌کند.

وی با بیان اینکه وحدت مهم‌ترین نیاز امروز ملت عراق است، اظهار داشت: آمریکا جرأت ورود به کشورمان را ندارد چون ملت ایران با یکدیگر متحد هستند و اجازه ورود هیچ دشمنی به خاک کشورمان را نمی‌دهد.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 36042

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/36042/آمریکا-اصلی-ترین-دشمن-کشورهای-اسلامی-وحدت-مهم-ترین-نیاز-امروز-ملت-عراق

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir