يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : 36042
آیت‌الله نوری‌همدانی:

آمریکا اصلی‌ترین دشمن کشورهای اسلامی/ "وحدت" مهم‌ترین نیاز امروز ملت عراق است

قم نيوز : قم نگار: آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان اینکه آمریکا اصلی‌ترین دشمن مسلمانان است، گفت: کشورهای اسلامی باید با اتحاد یکدیگر مانع نفوذ دشمن به منطقه شوند، وحدت مهم‌ترین نیاز امروز ملت عراق است که باید به آن توجه شود.
آمریکا اصلی‌ترین دشمن کشورهای اسلامی/ "وحدت" مهم‌ترین نیاز امروز ملت عراق است
به گزارش قم نگار، آیت‌الله نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار با اکرم الکعبی دبیر‌کل حزب النجبا عراق اظهار داشت: در جهاد و جنگ نخستین موضوع مخفی نگه داشتن تجهیزات است و نباید نیروهای دشمن از تجهیزات ما با خبر شود.

وی با بیان اینکه آمریکا اصلی‌ترین دشمن مسلمانان است، بیان کرد: کشورهای اسلامی باید با اتحاد یکدیگر مانع نفوذ دشمن به منطقه شوند. چرا باید آمریکا با حضور میان کشورهای اسلامی به نفوذ پرداخته و دست به کشتار ملت‌های مسلمان بزند؟ نباید از ابتدا اجازه ورود آمریکا به عراق داده می‌شد و در خاک کشور عراق قدم بزنند.

مرجع تقلید شیعیان جهان با اشاره به مقابله با اهداف شوم آمریکا در کشورهای منطقه گفت: آمریکا نباید جرأت پیدا کند وارد خاک کشورهای اسلامی شود، چون اصلی‌ترین دشمن کشورهای اسلامی است و تنها برای رسیدن به اهداف شوم خود فکر می‌کند.

وی با بیان اینکه وحدت مهم‌ترین نیاز امروز ملت عراق است، اظهار داشت: آمریکا جرأت ورود به کشورمان را ندارد چون ملت ایران با یکدیگر متحد هستند و اجازه ورود هیچ دشمنی به خاک کشورمان را نمی‌دهد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcew78x.jh8pei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما