شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : 36209
لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور

صبای قم برابر نفت‌آبادان پیروز شد/ جدایی صبا از جمع قعرنشین‌ها

قم نيوز : قم نگار: تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری حساس از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برابر صنعت‌نفت‌‌ آبادان صاحب برتری شد.
صبای قم برابر نفت‌آبادان پیروز شد/ جدایی صبا از جمع قعرنشین‌ها
به گزارش قم نگار، در حالی که نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور با انجام ۱۱ هفته رقابت بین ۱۲ تیم حاضر در این فصل به پایان رسیده اما امروز یکی از دیدارهای معوقه هفته هفتم این بازی‌ها به انجام رسید و به برتری صبای قم انجامید.

از جمع چهار تیمی که به نمایندگی از باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در مسابقات لیگ‌های فوتبال باشگاه‌های کشور حضور دارند، امروز همزمان تیم‌های بزرگسالان و امید صبای قم در دو دیدار به میدان رفتند، اما تفاوت این بود که امیدهای صبا در لیگ برتر بازی داشتند و بزرگسالان صبا در دیدار تدارکاتی به میدان رفتند.

در حالیکه شاگردان علی دایی در تیم فوتبال بزرگسالان صبای قم در اردوی آماده‌سازی خود در جزیره کیش و با هدف حضور پرقدرت در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف منتخب کیش رفتند، شاگردان حسین گنجیان در تیم امید صبای قم در بازی معوقه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال امید ایران برابر صنعت‌نفت‌‌ آبادان نتیجه را از آن خود کردند.

عصر امروز دیدارهای دو بازی معوقه از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور به انجام رسید، در تبریز تراکتورسازی حریف هفته آینده صبای قم میزبان مس رفسنجان بود و در دیگر مسابقه حساس برای فوتبال‌دوستان قمی، تیم امید صبا در مصاف با صنعت‌نفت‌‌ آبادان سه امتیاز ارزشمند بازی را از آن خود کرد و چهارمین پیروزی این فصل را جشن گرفت.

در شرایطی که امیدهای صبای قم در سه هفته اخیر به واسطه برتری مقابل رقبای مطرحی همچون کارون اهواز و فجر شهید سپاسی شیراز از نظر روحی در وضعیت خوبی به سر می‌بردند، در جدال با صنعت‌نفت‌‌ آبادان نیز یک نتیجه خوب گرفتند و در پایان این مسابقه حریف را با گل دقیقه ۳۰ وحید حسین‌پور بردند.

امیدهای صبای قم که دیدار هفته هفتم در مقابل صنعت نفت آبادان را به عنوان یک مسابقه معوقه از نیم‌فصل نخست لیگ برتر طلب‌کار بودند، پیش از رفتن نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور با غلبه بر صنعت‌نفت‌‌ آبادان به اوضاع خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر نیز سامان دادند.

امیدهای صبای قم با قبول هفت باخت، کسب دو تساوی و به دست آوردن چهار پیروزی، در ۱۳ هفته سپری شده از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور از جمع تیم‌های قعر جدول جدا شده و هم اکنون در مکان نهم لیگ برتر امید ایران جای دارند.

در ادامه رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور که از نخستین روز بهمن‌ماه پیگیری خواهد شد، شاگردان حسین گنجیان در تیم فوتبال امید صبای قم باید دیداری بسیار حساس را برابر تیم فوتبال امید تراکتورسازی تبریز انجام دهند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور هم‌اکنون فولاد خوزستان با ۳۶ امتیاز، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۲۶ امتیاز و ملوان بندر انزلی با کسب ۲۲ امتیاز به ترتیب مکان‌های اول تا سوم رده‌بندی را در اختیار گرفته‌اند.

مس کرمان با ۲۲ امتیاز، صنعت‌نفت آبادان با ۱۸ امتیاز، تراکتورسازی تبریز با ۱۷ امتیاز، نفت اهواز و مس رفسنجان هر دو با ۱۵ امتیاز، صبای قم با ۱۴ امتیاز، کارون اهواز با ۱۲ امتیاز، فجر شهید سپاسی شیراز با ۱۱ امتیاز و ایرانجوان بوشهر با ۹ امتیاز به ترتیب چهارم تا دوازدهم هستند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcjh8et.uqemyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما