يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : 36235
عضو مجلس خبرگان رهبری:

شهید نواب صفوی صف شکن مبارزه با رژیم شاه بود

قم نيوز : قم نگار: عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه شهید نواب صفوی صف شکن مبارزه با رژیم شاه بود، گفت: نواب صفوی در برابر اقدامات انحرافی حکومت شاهنشاهی ایستادگی کرد و در این مسیر جان و هستی خود را فدا کرد.
شهید نواب صفوی صف شکن مبارزه با رژیم شاه بود
به گزارش قم نگار، آیت الله حسن ممدوحی با اشاره به فرارسیدن سال روز شهادت نواب صفوی و نقش وی در شکل گیری انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهید نواب صفوی با فعالیت‌های خود علیه رژیم شاه این موضوع را به مردم نشان داد که حرکت و مبارزه علیه رژیم شاه امکان پذیر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهید نواب صفوی جرات ایستادگی در برابر شاه را برای مردم نهادینه کرد، افزود: مبارزه‌های شهید نواب صفوی علیه رژیم شاه این موضوع را اثبات کرد که می‌توان علیه ظلم و رژیم طاغوت ایستادگی کرد و ظلم نابود شدنی و حق پایدار است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه نواب صفوی صف شکن مبارزه با رژیم شاه بود، بیان کرد: شهید نواب صفوی با امام خمینی (ره) جلسات متعددی را برگزار کرد و همراه با یاران خود به دفاع از امام خمینی (ره) و آرمان‌های بنیان گذار جمهوری اسلامی پرداخت.

آیت الله ممدوحی با اشاره به نقش شهید نواب صفوی در مبارزه با انحرافات رژیم شاه عنوان کرد: رژیم شاه در راستای مقابله با قرآن و اهل بیت (ع) و روحانیت حرکت می‌کرد که علت اصلی قیام شهید نواب صفوی ایستادگی در برابر این اقدام انحرافی حکومت شاهنشاهی بود و در این مسیر جان و هستی خود را فدا کرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciwrap.t1aqp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما