دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : 36253
منبع : پایگاه اطلاع رسانی قم نگار

واحدهاي صنعتي قم از دستاوردهاي صنايع برتر كشور استفاده مي كنند

قم نيوز : قم نگار: مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم بازديد هيأت ۳۰ نفره خوشه سوهان قم از کارخانه مواد غذايي و مرکز رشد گز عتیق اصفهان را در راستاي بهره مندي از دستاوردهاي صنايع موفق عنوان كرد.
واحدهاي صنعتي قم از دستاوردهاي صنايع برتر كشور استفاده مي كنند
به گزارش قم نگار،  مهندس امير طیبی نژاد با اعلام این خبر اظهار داشت: يكي از وظايف صنايع كوچك اين شركت شناسايي توانمندي ها و موفقيت هاي بخش هاي مختلف صنعتي كشور و بهره گيري و انتقال اين دستاوردها به بخش صنعت استان قم است.

وي افزود: با شناسايي صنايع موفق در كشور فعالان مربوطه در قم به همت صنايع كوچك در قالب تور صنعتي اقدام به بازديد از مجموعه هاي موفق كرده و با برگزاري جلسات كاربردي بين مديران و كارشناسان دوطرف نسبت به انتقال تجربيات و دانش فني اقدام مي كنند.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم بيان داشت: جمعي از فعالین اصلی خوشه سوهان قم شامل واحدهای سوهان پزی، تامین کنندگان مواد اولیه و قوطی سازان و عامل توسعه اين خوشه در قالب تور یک روزه در راستای بازدید از نوآوری و کسب ایده های جدید در عرصه تولید مواد غذايي، از خوشه هاي كسب وكار مرتبط با آن در اصفهان بازديد كردند.

وي با بيان اينكه در اين تور بیش از ۳۰ نفر از مدیران کارگاه های فعال خوشه سوهان برگزار شد تصریح کرد: در جریان بازدید از کارخانه گز سکه و مرکز رشد عتیق، نحوه تعامل میان مجموعه خوشه سوهان و گز مورد بحث و گفتگو قرار گرفته است.

وی با اشاره به نيازها و مشكلات پيش روي توليدگفت: یکی از مشکلاتی که در توسعه خوشه و فعالیت های خوشه ایی وجود دارد، عدم وجود دانش فنی و اجرایی نشدن ایده های جدید در زمینه تولید محصولات متنوع و سازگار با نیاز و خواست مشتری است که هماهنگی و تعامل بیشتر واحدها با مراکز دانش بنیان و مراکز رشد مفید می باشد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdciprap.t1aqw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما