کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل مدیریت بحران:

قم از استان های حادثه خیز کشور است

خبرگزاری ايرنا , 6 بهمن 1394 ساعت 23:00

قم نیوز: مدیرکل مدیریت بحران استان قم با اشاره به اینکه قم از استان های حادثه خیز کشوراست، گفت: تاکنون 18 عنوان حادثه از جمله سیل، خشکسالی، زلزله، طوفان، کولاک و یخ بندان، سرما زدگی، گرمازدگی، صاعقه و بیماری های اپیدمی و سایر حوادث شناخته شده در جهان، در قم رخ داده است.


به گزارش قم نیوز، محسن اوروجی عصر سه شنبه در نشست مدیریت بحران استان قم خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۶ مانور عمومی و تخصصی برای مقابله با حوادث در قم برگزار کردیم ولی امکانات و زیرساخت های قم نسبت به سایر استان ها ضعیف تر است.
مدیرکل مدیریت بحران استان قم ادامه داد: بیشترین هدف اصلی از برگزاری مانورها، آموزش و حساس کردن نیروهای تخصصی برای جلوگیری از مخاطرات احتمالی حوادث است.
وی افزود: متاسفانه حوادثی مانند تصادف های زنجیره ای در قم بسیار زیاد است و حتی در بحث تصادف اتوبوس ها، بیشترین میزان را در آزادراه های قم مشاهده می کنیم.
وی گفت: برای مقابله با این حوادث، کارگروه ۱۴ گانه ای متشکل از سازمان های مختلف استان در قالب ستاد مدیریت بحران تشکیل و تمهیدهای لازم جهت مقابله با حوادث و بحران ها اندیشیده می شود.
اوروجی یادآورشد: قم از نخستین استان هایی است که همه کارگروه های مدیریت بحران آن فعال بوده و حدود ۷۰ جلسه تاکنون تشکیل شده است.

انتهای پیام/۱۳۷


کد مطلب: 36446

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/36446/قم-استان-های-حادثه-خیز-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir