سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : 36446
مدیرکل مدیریت بحران:

قم از استان های حادثه خیز کشور است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل مدیریت بحران استان قم با اشاره به اینکه قم از استان های حادثه خیز کشوراست، گفت: تاکنون 18 عنوان حادثه از جمله سیل، خشکسالی، زلزله، طوفان، کولاک و یخ بندان، سرما زدگی، گرمازدگی، صاعقه و بیماری های اپیدمی و سایر حوادث شناخته شده در جهان، در قم رخ داده است.
قم از استان های حادثه خیز کشور است
به گزارش قم نیوز، محسن اوروجی عصر سه شنبه در نشست مدیریت بحران استان قم خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۶ مانور عمومی و تخصصی برای مقابله با حوادث در قم برگزار کردیم ولی امکانات و زیرساخت های قم نسبت به سایر استان ها ضعیف تر است.
مدیرکل مدیریت بحران استان قم ادامه داد: بیشترین هدف اصلی از برگزاری مانورها، آموزش و حساس کردن نیروهای تخصصی برای جلوگیری از مخاطرات احتمالی حوادث است.
وی افزود: متاسفانه حوادثی مانند تصادف های زنجیره ای در قم بسیار زیاد است و حتی در بحث تصادف اتوبوس ها، بیشترین میزان را در آزادراه های قم مشاهده می کنیم.
وی گفت: برای مقابله با این حوادث، کارگروه ۱۴ گانه ای متشکل از سازمان های مختلف استان در قالب ستاد مدیریت بحران تشکیل و تمهیدهای لازم جهت مقابله با حوادث و بحران ها اندیشیده می شود.
اوروجی یادآورشد: قم از نخستین استان هایی است که همه کارگروه های مدیریت بحران آن فعال بوده و حدود ۷۰ جلسه تاکنون تشکیل شده است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcce0q1.2bqe08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما