پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 36488
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی قم:

حوادث ترافیکی ۴۸ ساعت گذشته قم ۱۱ مجروح برجای گذاشت

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم از مجروح شدن ۱۱ نفر در حوادث ترافیکی ۴۸ ساعت گذشته این استان خبر داد.
حوادث ترافیکی ۴۸ ساعت گذشته قم ۱۱ مجروح برجای گذاشت
به گزارش قم نیوز، محمدرضا حسنی با اشاره به حوادث شاخص استان قم طی ۴۸ ساعت گذشته، اظهار داشت: واژگونی خودروی پژو در جاده سلفچگان به قم منجر به مجروح شدن ۶ نفر شد که سه دستگاه آمبولانس اورژانس جهت انتقال مجروحان به محل حادثه اعزام شده و مجروحان را به مرکز درمانی نکویی انتقال دادند.

وی گفت: بالگرد اورژانس ۱۱۵ با اعلام سقوط از ارتفاع و احتمال آسیب کمری و خونریزی به محل حادثه اعزام شده و فرد مجروح را به مرکز درمانی انتقال داد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم عنوان کرد: حادثه شغلی در کارگاهی در جاده کوه سفید منجر به قطع عضو فردی شد که پرسنل اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه فرد مجروح را به مرکز شهید بهشتی انتقال دادند.

وی بیان کرد: صبح امروز واژگونی خودروی موسو در محور اراک به قم متأسفانه منجر به مجروح شدن پنج نفر شامل ۲ خانم و سه آقا شد.

حسنی ادامه داد: با اعلام این خبر بلافاصله بالگرد اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شده و مصدومان را همراه با مراقبت‌های درمانی در بالگرد و در طول مسیر به مرکز شهید بهشتی منتقل کردند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdciv5ap.t1aqv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما