پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 36495
معاون تهذیب حوزه‌ های علمیه خبر داد

اعزام اساتید اخلاق به مدارس علمیه سراسر کشور

قم نيوز : قم نیوز: معاون تهذیب حوزه‌ های علمیه گفت: یکی از برنامه‌های معاونت تهذیب حوزه‌ علمیه اعزام اساتید اخلاق به مدارس علمیه سراسر کشور است تا هیچ مدرسه‌ای از داشتن این اساتید محروم نشود.
اعزام اساتید اخلاق به مدارس علمیه سراسر کشور
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی حسین‌خانی امشب در نشست هم‌اندیشی اساتید اخلاق حوزه‌های علمیه که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد گفت: گستره فعالیت معاونت تهذیب حوزه علمیه کشوری است و تلاش می‌کند جلسات درس اخلاق را در همه مدارس علمیه کشور برگزار کند.

وی افزود: باید برای طلاب زمینه‌ای فراهم شود که هم از بیانات علمی اساتید اخلاق استفاده کنند و هم از رفتارهای عملی آن‌ها بهره‌مند شوند تا درس اخلاق را نه به شکلی صرفاً تئوری بلکه به شکلی ملموس و عملی بیاموزند.

معاون تهذیب حوزه‌ علمیه برنامه اعزام اساتید اخلاق به سراسر کشور را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: یکی از برنامه‌های معاونت تهذیب حوزه‌ علمیه اعزام اساتید اخلاق به مدارس علمیه سراسر کشور است تا هیچ مدرسه‌ای از داشتن این اساتید محروم نشود.

وی ادامه داد: اساتید اخلاق برای سفر به شهرهای دور و نزدیک رنج و زحمت فراوانی را تحمل می‌کنند اما با این حال به دلیل اهتمام به تقویت روحیه معنوی طلاب از هیچ‌گونه ایثاری دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcgnt9w.ak93y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما