جمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب : 36538
معاون خدمات شهری شهرداری قم خبر داد

اختصاص 300 میلیارد ریال برای تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم از اختصاص 300 میلیارد ریال برای تجهیز و بهسازی ایستگاه‌های آتش‌نشانی قم خبر داد.
اختصاص 300 میلیارد ریال برای تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی قم
به گزارش قم نیوز، سید امیر سامع با اشاره به روند توسعه و تجهیز خدمات شهر در حوزه آتش‌نشانی اظهار کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد توسعه خدمات آتش‌نشانی در سطح شهر قم بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بخشی از ایستگاه‌های تکمیل‌ شده آتش‌نشانی در حال تجهیز هستند، ادامه داد: عملیات اجرایی ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی طی سال‌های اخیر در شهر قم آغاز شده بود که بخشی از آن‌ها تکمیل شده و بخشی نیز تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

معاون شهردار قم ادامه داد: تاکنون هفت مورد از ایستگاه‌هایی که عملیات اجرایی آن‌ها در سال‌های گذشته آغاز شده بود، تکمیل شده است که درصدد تجهیز و تکمیل بقیه ایستگاه‌ها هستیم.

وی از اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری قم برای تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی خبر داد و افزود: با اختصاص این اعتبارات بخش عمده این ایستگاه‌هایی که در حال تکمیل است تجهیز و بقیه ایستگاه‌ها نیز بهسازی خواهد شد.

سامع به اهمیت پیشگیری و رعایت ایمنی در شهرها اشاره و تصریح کرد: توسعه و ارتقاء تجهیزات خدمات‌رسانی آتش‌نشانی بخشی از کاهش مشکلات ایمنی در شهر را شامل می‌شود و پیشگیری و رعایت موارد ایمنی توسط مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcevn8x.jh8pxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما