کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر حوزه علمیه قم‌:

وحدت علمای جهان اسلام سبب نابودی گروه‌های تکفیری می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 9 بهمن 1394 ساعت 22:28

قم نیوز: مدیر حوزه علمیه قم با اشاره به آثار و برکات برگزاری کنگره مقابله با جریان‌های تکفیری گفت: برگزاری کنگره مقابله با جریان‌های تکفیری و وحدت علمای شیعه و اهل‌سنت زمینه زوال و نابودی گروه‌های تکفیری و داعش را فراهم می‌کند.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ‌فال، در حاشیه کنگره مقابله با جریان‌های تکفیری، با اشاره به برگزاری کنگره جریان‌های تکفیری و اهمیت آن اظهار داشت: فرهنگ زشت و پلید تکفیر توسط گروه‌های جاهل به وجود آمده که اگر اجماع علمای جهان اسلام نباشد، امکان دارد که نسل جوان و انسان‌های آزاده‌ای که به دنبال حقیقت هستند گمراه شوند.

مدیر حوزه علمیه قم بیان کرد: مراجع و علمای شیعه و بزرگان و علمای اهل‌سنت بر این موضوع اجماع دارند که منش و شیوه گروه‌های تکفیری ضد اسلام ناب و واقعی است که توسط رسول خدا(ص) از سوی حق تعالی برای رشد و تکامل نازل شده است.

فرخ‌فال با بیان اینکه موضوعی که تکفیری‌ها به آن اعتقاد دارند تحجر و حرکت قهقرایی به گذشته است، عنوان کرد: اسلام معتقد به تکامل و تعقل است و مبانی فکری جریان‌های تکفیری مخرب تفکر و اعتدالی است که دین اسلام به آن تاکید دارد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به آثار و برکات برگزاری کنگره مقابله با جریان‌های تکفیری تصریح کرد: برنامه اجلاس‌های مقابله با جریان‌های تکفیری ملت‌های مسلمان به خصوص نسل جوان را آگاه و روشن می‌کند که در راستای حفظ اسلام ناب اهتمام داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم وحدت ملت‌های مسلمان در برابر استکبار گفت: به لطف خداوند برگزاری کنگره مقابله با جریان‌های تکفیری و وحدت علمای شیعه و اهل‌سنت زمینه زوال و نابودی گروه‌های تکفیری و داعش را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/۱۳۷


کد مطلب: 36540

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/36540/وحدت-علمای-جهان-اسلام-سبب-نابودی-گروه-های-تکفیری-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir