جمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۸
کد مطلب : 36540
مدیر حوزه علمیه قم‌:

وحدت علمای جهان اسلام سبب نابودی گروه‌های تکفیری می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه علمیه قم با اشاره به آثار و برکات برگزاری کنگره مقابله با جریان‌های تکفیری گفت: برگزاری کنگره مقابله با جریان‌های تکفیری و وحدت علمای شیعه و اهل‌سنت زمینه زوال و نابودی گروه‌های تکفیری و داعش را فراهم می‌کند.
وحدت علمای جهان اسلام سبب نابودی گروه‌های تکفیری می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ‌فال، در حاشیه کنگره مقابله با جریان‌های تکفیری، با اشاره به برگزاری کنگره جریان‌های تکفیری و اهمیت آن اظهار داشت: فرهنگ زشت و پلید تکفیر توسط گروه‌های جاهل به وجود آمده که اگر اجماع علمای جهان اسلام نباشد، امکان دارد که نسل جوان و انسان‌های آزاده‌ای که به دنبال حقیقت هستند گمراه شوند.

مدیر حوزه علمیه قم بیان کرد: مراجع و علمای شیعه و بزرگان و علمای اهل‌سنت بر این موضوع اجماع دارند که منش و شیوه گروه‌های تکفیری ضد اسلام ناب و واقعی است که توسط رسول خدا(ص) از سوی حق تعالی برای رشد و تکامل نازل شده است.

فرخ‌فال با بیان اینکه موضوعی که تکفیری‌ها به آن اعتقاد دارند تحجر و حرکت قهقرایی به گذشته است، عنوان کرد: اسلام معتقد به تکامل و تعقل است و مبانی فکری جریان‌های تکفیری مخرب تفکر و اعتدالی است که دین اسلام به آن تاکید دارد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به آثار و برکات برگزاری کنگره مقابله با جریان‌های تکفیری تصریح کرد: برنامه اجلاس‌های مقابله با جریان‌های تکفیری ملت‌های مسلمان به خصوص نسل جوان را آگاه و روشن می‌کند که در راستای حفظ اسلام ناب اهتمام داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم وحدت ملت‌های مسلمان در برابر استکبار گفت: به لطف خداوند برگزاری کنگره مقابله با جریان‌های تکفیری و وحدت علمای شیعه و اهل‌سنت زمینه زوال و نابودی گروه‌های تکفیری و داعش را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchvmnx.23n-kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما