جمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۵
کد مطلب : 36541
آیت الله سعیدی:

افشای مبانی انحرافی تفکر تکفیر، قدرت جذب این جریان را کم می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: تولیت حرم حضرت معصوم (س) گفت: افرادی که از روی ناآگاهی تفکر تکفیری‌ها را پذیرفته‌اند و یا در برابر آن سکوت اختیار کرده‌اند جاهل هستند که برگزاری چنین کنگره‌هایی به روشنگری مبانی اسلام و افشاگری نسبت به جنایات و پیامدهای گروه‌های تکفیری می‌پردازد.
افشای مبانی انحرافی تفکر تکفیر، قدرت جذب این جریان را کم می‌کند
به گزارش قم نیوز: آیت الله سیدمحمد سعیدی در حاشیه کنگره مقابله با جریان‌های تکفیری، اظهار داشت: با توجه به اقدامات گروه‌های تکفیری در منطقه و ابزارهایی که استکبار در اختیار آن‌ها قرار داده است نیازمند پاسخ قاطع و محکمی به تکفیری‌ها هستیم.

تولیت حرم حضرت مصعومه (س) با اشاره به اقدامات تکفیری‌ها در راستای تخریب چهره اسلام افزود: برگزاری کنگره مقابله با جریان‌های تکفیری در زمینه نرم افزاری پاسخگوی جنایات تکفیری‌ها در منطقه و میان امت‌های اسلامی است.

آیت الله سعیدی با تاکید بر اینکه برگزاری کنگره مقابله با گروه‌های تکفیری آثار مناسبی برای ملت‌های مسلمان به همراه دارد، بیان کرد: اندیشمندان جهان اسلام باید با وحدت با یکدیگر از نظر فکری به مقابله با منحرفان بپردازند، آثار و برکات برگزاری این کنگره‌ها در طول زمان مشخص می‌شود.

امام جمعه قم گفت: افرادی که از سوی ناآگاهی و نادانی تفکر تکفیری‌ها را پذیرفته‌اند و یا در برابر آن سکوت اختیار کرده‌اند جاهل هستند که برگزاری چنین کنگره‌هایی به روشنگری مبانی اسلام و افشاگری نسبت به جنایات و پیامدهای گروه‌های تکفیری می‌پردازد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcizwap.t1aq52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما