شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : 36548
در گفت‌وگو با مسئول پویش مردمی مدافعان حرم:

اسامی مساجد پذیرای کمک های مردمی به مدافعان حرم در قم اعلام شد

قم نيوز : قم نیوز: مسئول پویش مردمی مدافعان حرم گفت: مساجدی برای دریافت کمک های مردمی به مدافعان حرم در استان قم در نظر گرفته شده است که افرادی که قصد کمک دارند می توانند اقلام حمایتی خود را به این مساجد تحویل بدهند.
اسامی مساجد پذیرای کمک های مردمی به مدافعان حرم در قم اعلام شد
حجت الاسلام محمد مردی در گفت‌و‌گو با خبرنگار قم نیوز ، با اشاره به کمک های صورت گرفته به مدافعان حرم اظهار داشت: صورت گرفته کمک های صونیت اصلی این اقدام ارتباط گیری با مدافعان حرم و پشتیباتی معنوی از آن ها است.

مسئول پویش مردمی مدافعان حرم با اشاره به استقبال شهروندان قمی از طرح کمک به مدافعان حرم افزود: فراخوانی برای ارسال کمک به مدافعان حرم توسط رسانه ها اعلام شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت و در این راستا کمک ها را به صورت منسجم جمع آوری کردیم.

مردی بیان کرد: برخی افراد خواستار کمک های نقدی به مدافعان حرم در سوریه شدند اما آن ها را ترغیب کردیم که مواد اولیه بافت خریداری کنند و در اختیار بانوان قرار گیرد و آن ها کار بافت شال گردن و کلاه را برای مدافعان حرم انجام دهند.

وی با بیان اینکه مساجدی برای جمع آوری کمک به مدافعان حرم در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: مسجد ولی عصر(ج) واقع در خیابان عطاران ، مسجد علی بن موسی الرضا(ع) خیابان نیروگاه، مسجد طفلان مسلم خیابان نیروگاه، مسجد چهارده معصوم (ع) و مسجد خاتم وهمچنین حضرت زینب(س) واقع در پردیسان، مسجد امام حسین(ع) شهرک امام حسن(ع) مساجدی هستند که برای جمع آوری کمک های مدافعان حرم در نظر گرفته شده است.

مسئول پویش مردمی مدافعان حرم با بیان اینکه کارجمع آوری کمک ها به مدافعان حرم به صورت کاملا خودجوش و مردمی است، تصریح کرد: افرادی که قصد کمک به مدافعان حرم را دارند می توانند اقلام حمایتی خود را هنگام برگزاری نماز جماعت ظهر و مغرب تحویل مساجد ذکر شده بدهند.

شماره همراه ۰۹۱۹۱۴۹۸۳۷۶ حجت الاسلام مردی برای اطلاعات بیشتر در زمینه کمک های مردمی به مدافعان حرم و نحوه دریافت کمک ها پاسخگو است.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcfctdm.w6dvjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما