شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۹
کد مطلب : 36571
آیت الله علوی گرگانی:

باید افراد خدوم وارد مجلس شوند

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از استادان برجسته حوزه علمیه قم گفت: مسئولان باید با دقت همه اتفاقات را به درستی رصد کنند و طوری نظارت شود تا افرادی که در حقیقت می توانند به جامعه خدمت کنند وارد مجلس شوند.
باید افراد خدوم وارد مجلس شوند
به گزارش قم نیوز، وی روز شنبه در دیدار اعضای ستاد انتخابات استان قم، افزود: کار ستاد انتخابات کار مهم و خطیری است، در انتخابات یکی از مسائلی که مهم و اصولی است این است که شما با سرنوشت مردم سر و کار دارید و سرنوشت مردم در گرو عمل شماست.
وی ادامه داد: اگر خدای ناکرده در امور قانونی کوتاهی صورت پذیرد، فردای قیامت باید جواب داده شود.
آیت الله علوی گرگانی بر لزوم دقت شورای نگهبان وستاد انتخابات در گزینش افراد تاکید کرد و گفت: نباید به مردم گفت که چرابه فلانی رای دادید بلکه باید بررسی کرد که این فرد چگونه از گردنه عبورکرده است .
وی خاطرنشان کرد: اگرکسانی که لیاقت خدمت کردن ندارند وارد مجلس شوند به طور حتم برای نظام و جامعه مشکلاتی ایجاد خواهند کرد و این امر از طرفی نگرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی و دلسوزان را هم زیاد خواهد کرد، بنابراین باید طوری عمل و نظارت کرد که افرادی شایسته وارد مجلس شوند.
آیت الله علوی گرگانی افزود: باید در همه کارها به خدا توکل کرد و مراجع و بزرگان دین اگر رهمنودی در این رابطه دارند، به خاطر دلسوزی آنها به نظام، انقلاب و مردم است و انتظار هم این است که این خواسته برآورده شود.
وی گفت: حفظ آبروی مومن خیلی مهم است؛ کسانی که به دلیلی رد صلاحیت شده اند، نباید موجب آبروریزی شود، چون بالاخره آنها برای همین کشورند و می خواهند زندگی کنند و این موضوع از موارد حق الناس است و باید رعایت شود.
احد جمالی رئیس ستاد انتخابات استان قم نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت های این ستاد ارائه داد.
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ماه امسال برگزار می شود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcb8sbf.rhb0zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما