يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۹
کد مطلب : 36591
هافبک میانی تیم فوتبال صبای قم:

صبا در نیم‌فصل دوم به تیمی مدعی تبدیل می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: هافبک میانی تیم فوتبال صبای قم با بیان این که حضور دوباره در صبا برای من، بازگشت به خانه قبلی‌ام است گفت: صبا در نیم‌فصل دوم به تیمی مدعی تبدیل می‌شود.
صبا در نیم‌فصل دوم به تیمی مدعی تبدیل می‌شود
به گزارش قم نیوز، اکبر صادقی اظهار داشت: صبا در بازه نقل و انتقالات نیم فصل تمرینات پرفشاری پشت سر گذاشته است و حضور در مسابقات جام شهدا از نظر رسیدن این تیم به مرز آمادگی ایده آل مفید بود.

وی افزود: صرف نظر از قهرمانی صبا در مسابقات جام شهدا، رویارویی با ۲ تیم خوب لیگ برتر که در جمع بالانشینان جدول هستند صبا را به شرایط مسابقه نزدیک کرد و آینده صبا در نیم فصل دوم امیدوارکننده است.

هافبک میانی تیم فوتبال صبای قم گفت: صبا در نیم فصل دوم به تیمی مدعی تبدیل می‌شود و تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی صبا تلاش می‌کنند تا صبا حداقل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند و این دور از ذهن نیست.

صادقی بیان کرد: با وجود این که یکی دو سالی از صبا دور بودم اما با این باشگاه بیگانه نیستم و پیش از جدایی از صبا و پیوستن به پدیده، ۳ سال در صبا بازی می‌کردم و حضور دوباره در صبا برای من، بازگشت به خانه قبلی‌ام است.

وی عنوان کرد: با توجه به ارتباط خوبی که بین بازیکنان و کادر فنی وجود دارد تمامی بازیکنان تابع تصمیمات علی دایی هستند و برای من نیز، کار کردن زیر نظر علی دایی و حضور در تیمی که دایی سرمربی آن است یک افتخار است.

بازیکن نیم فصل نخست تیم ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: فردا باید در برابر تیم گسترش فولاد تبریز به میدان برویم و بدون شک این تیم با توجه به جذب بازیکنان جدید و اسم و رسم دار حریف سرسختی برای صبا است و نمی‌توانیم این تیم را دست کم بگیریم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcdfk0s.yt09n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما