يکشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : 3662
رییس شورای اسلامی شهر قم:

ترور دانشمندان نشانگر ضعف و زبونی دشمنان در برابر پیشرفت ایران است

قم نيوز : قم نیوز: رییس شورای اسلامی شهر قم، ترور دانشمندان ایرانی را نشانه ضعف و زبونی دشمنان انقلاب اسلامی در قبال پیشرفت های عظیم كشور دانست.
ترور دانشمندان نشانگر ضعف و زبونی دشمنان در برابر پیشرفت ایران است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سیدمحمد آتش زر روز یكشنبه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای علمی كشور تصریح كرد: بطور حتم با به شهادت رسیدن "مصطفی احمدی روشن" قطار علمی كشور متوقف نخواهد شد.

وی افزود: دشمنان با ترور شخصیت های علمی كشور قصد جلوگیری از پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران را دارند؛ اما دشمنان بدانند جهاد علمی كشور قائم به یك یا دو نفر نیست و با ترور این جهادگران، هیچگاه به نیات پلید خود نخواهند رسید.

آتش زر ادامه داد: همچنین، دشمنان با انجام چنین ترورهایی می خواهند در روحیه و همبستگی مردم، خلل ایجاد كنند؛ آنها بدانند نه تنها نمی توانند به این نیت شوم خود نیز دست پیدا كنند بلكه وحدت ملی و عزم مردم برای فتح قله های علمی، بیش از پیش خواهد شد.

وی اضافه كرد: استكبار جهانی به سركردگی آمریكا و رژیم غاصب صهیونیستی، از پیشرفت های ایران در تمامی عرصه ها و اینكه این انقلاب بخاطر پیشرفت هایی كه داشته الهام بخش قیام های مردمی و اسلامی در كشورهای منطقه شده است، سخت درهراسند و بهمین دلیل دانشمندان علمی كشور را به دست عوامل خود، ترور و به شهادت می رسانند.

آتش زر در پایان خواستار حفاظت بیشتر از شخصیت های علمی كشور شد.

"مصطفی احمدی روشن" دانشمند جوان كشورمان صبح روز چهارشنبه هفته گذشته در اثر اقدامی تروریستی در یكی از مناطق تهران به دست عوامل استكبار و رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

دشمنان ملت ایران پیش از ترور احمدی روشن، شهیدان "مسعود علی محمدی"، "مجید شهریاری" و "داریوش رضایی نژاد" از نخبگان و دانشمندان كشورمان را در اقداماتی غیرانسانی و تروریستی به شهادت رسانده بودند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.qapct1aqrbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما