کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون اداره‌کل میراث فرهنگی قم:

آزمون جامع آموزش گردشگری در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس , 13 بهمن 1394 ساعت 10:32

قم نیوز: معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم از برگزاری آزمون جامع آموزش گردشگری همزمان با سراسر کشور در روز ۱۶ بهمن‌ماه در استان خبر داد.


به گزارش قم نیوز، صنایع دستی و گردشگری قم، سید احمد وحیدی درباره جزییات برگزاری آزمون جامع گردشگری اظهار کرد: این آزمون به صورت کتبی، ساعت ۹ صبح در موسسه فروغ تمدن واقع در خیابان روحانی جنب مجموعه تاریخی مقابر گنبد سبز برگزار می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم افزود: این آزمون برای ارتقاء سطح مهارت و کارایی بهینه نیروهای انسانی شاغل و مورد نیاز در بخش گردشگری برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به رشته‌های برگزاری آزمون جامع گردشگری گفت: این آزمون در رشته‌های مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی و راهنمایان طبیعت گردی تدوین شده است.

وحیدی افزود: داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه می ‌توانند به سایت edutourism.ichto.ir مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه آموزش نقش اساسی در ارائه خدمات مطلوب به گردشگران دارد گفت: صنعت گردشگری روز به روز در حال پیشرفت است از این رو آموزش‌ها می‌تواند به پرورش نیروی انسانی متخصص و شناخت راهکارهای توسعه گردشگری کمک شایانی کند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم بیان کرد: استان قم با وجود بافت زیارتی و تاریخی، پذیرای زائران خارجی و ایرانی است بنا بر این باید آموزش‌ها به سمتی برود تا ارائه خدمات مسافرتی، راهنمایان مطابق با استانداردهای جهانی و در شان گردشگران باشد.

انتهای پیام/۱۳۷


کد مطلب: 36641

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/36641/آزمون-جامع-آموزش-گردشگری-قم-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir