سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : 36641
معاون اداره‌کل میراث فرهنگی قم:

آزمون جامع آموزش گردشگری در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم از برگزاری آزمون جامع آموزش گردشگری همزمان با سراسر کشور در روز ۱۶ بهمن‌ماه در استان خبر داد.
آزمون جامع آموزش گردشگری در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، صنایع دستی و گردشگری قم، سید احمد وحیدی درباره جزییات برگزاری آزمون جامع گردشگری اظهار کرد: این آزمون به صورت کتبی، ساعت ۹ صبح در موسسه فروغ تمدن واقع در خیابان روحانی جنب مجموعه تاریخی مقابر گنبد سبز برگزار می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم افزود: این آزمون برای ارتقاء سطح مهارت و کارایی بهینه نیروهای انسانی شاغل و مورد نیاز در بخش گردشگری برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به رشته‌های برگزاری آزمون جامع گردشگری گفت: این آزمون در رشته‌های مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی و راهنمایان طبیعت گردی تدوین شده است.

وحیدی افزود: داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه می ‌توانند به سایت edutourism.ichto.ir مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه آموزش نقش اساسی در ارائه خدمات مطلوب به گردشگران دارد گفت: صنعت گردشگری روز به روز در حال پیشرفت است از این رو آموزش‌ها می‌تواند به پرورش نیروی انسانی متخصص و شناخت راهکارهای توسعه گردشگری کمک شایانی کند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم بیان کرد: استان قم با وجود بافت زیارتی و تاریخی، پذیرای زائران خارجی و ایرانی است بنا بر این باید آموزش‌ها به سمتی برود تا ارائه خدمات مسافرتی، راهنمایان مطابق با استانداردهای جهانی و در شان گردشگران باشد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcjvmet.uqemxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما