سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : 36654
مدیرکل بنیاد شهید استان قم:

فرهنگ ایثار و شهادت مانع تجاوز دشمنان است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: تا زمانی که ملت با فرهنگ ایثار و شهادت عجین است و زیر لوای رهبری اتحاد خود را حفظ کرده، دشمنان غرب و شرق جرات ندارند، دست‌اندازی داشته و به کشور تعدی کنند.
فرهنگ ایثار و شهادت مانع تجاوز دشمنان است
به گزارش قم نیوز، سید جواد هاشمی با اشاره به توطئه‌های دشمنان اظهار کرد: آنها با اقدامات مختلف به اسلام‌هراسی می‌پردازند و به این وسیله رقیب خود را تضعیف می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در دوران گفتمان انقلاب اسلامی به انسجام درونی خود اهتمام داریم، اگر اختلاف سلیقه سیاسی وجود دارد، سیاست را تا جایی پیش نبردیم که به منافع و امنیت ملی ما آسیب وارد کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با بیان اینکه باید به دنبال افزایش درک بصیرت خود از مسائل کشور و مسائل جهانی باشیم گفت: به مسائلی که به طور مستقیم به جامعه ما مربوط می‌شود، باید اهتمام بورزیم و گفتمان انقلاب اسلامی را در پیش بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: ملت در برابر رژیم شاهنشاهی مبارزه کردند و خواهان تثبیت اسلام ناب محمدی شدند، این واقعیتی است که ملت ما آزاد شدند و به جمهوری اسلامی رای دادند.

هاشمی با بیان اینکه امروز از ثمره خون شهدا بهره‌مند می‌شویم، گفت: ملت ایران با ایستادگی در برابر دشمن عقب‌نشینی نکردند تا زمانی که این ملت با فرهنگ ایثار و شهادت عجین است و زیر لوای رهبری اتحاد خود را حفظ کند، دشمنان غرب و شرق جرات ندارند دست‌اندازی داشته و به کشور تعدی کنند.

وی خاطرنشان کرد: رهبری با شجاعت، ایمان و تدبیر در طول ۳۷ سال این انقلاب را در بین امواج سهمگین هدایت کرده و کشتی این انقلاب را در فتنه‌ها و تفرقه‌افکنی‌ها که وجود داشت، به سلامت سکانداری کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پس از پیروزی انقلاب دشمن آرام ننشست و با توطئه‌هایی دنبال براندازی جمهوری اسلامی بودند هرچند که هیچ یک از این توطئه‌ها به سرانجام نرسید.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcdo90s.yt09k6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما