سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۳
کد مطلب : 36669
همزمان با دهه مبارکه فجر؛

۳۳ پروژه آموزشی در قم به بهره‌برداری می‌رسد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل نوسازی مدارس استان قم از بهره برداری ۳۳ پروژه آموزشی در این استان همزمان با دهه مبارکه فجر خبر داد.
۳۳ پروژه آموزشی در قم به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش قم نیوز، محسن پورگلیان اظهار داشت: در دهه مبارکه فجر امسال ۳۳ پروژه آموزشی با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان با زیربنای ۳۶ هزار متر مربع و ۲۵۵ کلاس درس در قم به بهره برداری می‌رسد.

مدیر کل نوسازی مدارس استان قم ادامه داد: از پروژه‌هایی که به مناسبت دهه مبارکه فجر بهره برداری می‌رسد ۱۲ پروژه احداثی، ۱۹ پروژه مقاوم سازی و ۲ پروژه استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مدارس است.

وی با بیان اینکه اعتبارات اختصاص داده شده برای احداث مدارس از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به قم، اعتبارات ملی، اعتبارات سازمان زمین و مسکن و مشارکت خیرین مدرسه ساز بوده است‏، افزود: از این تعداد مدرسه هشت دبستان و دبیرستان احداثی دارای ۸۹ کلاس درس با زیربنای بیش از ۱۴ هزار مترمربع است که بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت آن‌ها هزینه شده است.

پورگلیان با بیان اینکه مدارس غیر مستحکمی که با صرف ۳۰ درصد از هزینه ساخت بتوانند مورد بهره برداری مجدد قرار بگیرند مشمول طرح مقاوم سازی مدارس می‌شوند، افزود: در دهه فجر امسال ۱۹ مدرسه با ۱۴۸ کلاس درس و با هزینه‌ای بالغ بر ۶ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان مقاوم سازی شده و به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcjhmet.uqemmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما