چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : 36681
مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

قم میزبان رقابت نهایی مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال بانوان ایران

قم نيوز : قم نیوز: مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از میزبانی قم برای برگزاری دیدارهای مرحله نهایی رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور خبر داد.
قم میزبان رقابت نهایی مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال بانوان ایران
به گزارش قم نیوز، سیده‌لیلا عنبری اظهار کرد: بعد از میزبانی بسیار خوبی که بانوان شایسته والیبالیست تیم مجتمع ایرانیان قم در مرحله برگشت مقدماتی لیگ امسال داشتند، فدراسیون میزبانی برگزاری دیدارهای مرحله نهایی را نیز به این تیم سپرد.

وی ادامه داد: تیم بانوان والیبال مجتمع ایرانیان قم امسال در گروه دوم مرحله مقدماتی فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال بانوان باشگاه‌های کشور حضور داشت و در نهایت با کسب برتری مقابل تمام حریفان خود به مرحله نهایی راه پیدا کرد.

مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: بازی‌های این فصل در سه مرحله شامل بازی‌های رفت و برگشت و دیدارهای مرحله نهایی برنامه‌ریزی شده و در گروهی که تیم والیبال بانوان مجتمع ایرانیان قم حضور داشت دیدارهای دور رفت آن آذرماه امسال در شهر شاهرود به انجام رسید.

عنبری با اشاره به رقابت هشت تیم در مرحله مقدماتی مسابقات این فصل لیگ دسته اول والیبال بانوان باشگاه‌‌های کشور، بیان کرد: دیدارهای دور برگشت مرحله گروهی نیز هفته اول بهمن ماه به میزبانی تیم والیبال بانوان مجتمع ایرانیان قم به انجام رسید و نماینده قم همانند دور رفت تمامی حریفان خود را برد و قهرمان گروه شد تا با اقتدار به مرحله نهایی راه یابد.

وی عنوان کرد: تیم‌های مجتمع ایرانیان قم، بلفا فارس، آکادمی والیبال بیجار کردستان و کات شاهرود در گروه دوم لیگ امسال حضور داشتند و در نهایت با اقتدار کامل این تیم مجتمع ایرانیان قم بود که در تمام بازی‌ها موفق به کسب پیروزی و سه امتیاز شد و با شایستگی به مرحله نهایی راه یافت.

مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم خاطرنشان کرد: از گروه نخست این دوره از رقابت‌ها تیم‌های والیبال بانوان هیئت گلستان و هیئت مازندران جواز صعود به مرحهل نهایی را کسب کردند و از گروه دوم نیز تیم‌های مجتمع ایرانیان قم و بلفا فارس در این مرحله برای کسب دو سهمیه صعود به لیگ برتر مسابقه می‌دهند.

عنبری افزود: با اعلام آمادگی هیئت والیبال و تیم مجتمع ایرانیان قم برای قبول میزبانی دیدارهای مرحله نهایی فصل جاری لیگ دسته اول والیبال بانوان باشگاه‌های کشور، فدراسیون والیبال نیز برای روزهای هجدهم و نوزدهم بهمن ماه این میزبانی را به قم سپرد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcdf90s.yt09j6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما