پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۰۵
کد مطلب : 36713
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

ارتباط امام و امت مهم‌ترین حلقه اتصال انقلاب است

قم نيوز : قم نیوز: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه امتی که امام نداشته باشد هیچ خطری ندارد و امامی که امت نداشته باشد هیچ اقتداری ندارد، گفت: مهمترین حلقه اتصال در انقلاب اسلامی اتصال امت با امام است.
ارتباط امام و امت مهم‌ترین حلقه اتصال انقلاب است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی چهارشنبه شب در سخنرانی خود در مسجد چهارمردان قم گفت: باید شکر نعمت این انقلاب را همیشه از درگاه خداوند طلب کنیم و برای ماندگاری این انقلاب بکوشیم.

وی گفت: دغدغه رهبری که در دیدار ایشان با مردم قم نیز به آن اشاره شده است ماندگاری انقلاب اسلامی است که این نعمت الهی پس از رنج‌های فراوان به دست ما رسیده و از آن مهمتر پایبندی به آرمان‌های این انقلاب شکوهمند است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار کرد: عاقبت بخیری برای انسان‌ها و به ویژه خواص از مهمترین امور است که از صدر اسلام و در انقلاب ما مصادیق زیادی داشته است و در فضای غبار آلود فتنه شاهد لغزش برخی‌ها بودیم.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه شوروی سابق با نفوذ و مذاکره از بین رفت گفت: آمریکایی‌ها پس از انزوای این ابرقدرت، خود را کدخدای جهان و تنها ابرقدرت دنیا می‌دانستند اما با انقلاب اسلامی نه فقط این امر محقق نشد بلکه بسیاری از مولفه‌های قدرت را نیز از دست دادند.

وی در ادامه گفت: از ویژگی‌های ابرقدرت بودن فیصله دادن به امور و مشکلات جهان است که امروزه شاهد عدم توانایی آمریکایی‌ها در حل مشکلات هستیم و دیگری مدیریت حوادث جهان به نفع خود و در آخر کنترل رقیب است که باید یک ابرقدرت از آنها به عنوان ویژگی‌های بارز خود داشته باشد که شاهد فقدان این ویژگی‌ها در چنین ابرقدرتی هستیم.

حاجی‌صادقی اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی سنگ فلسطینی‌ها در مبارزه با اسرائیل به موشک تبدیل شده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه بیان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در خلیج فارس نه فقط سربازان آمریکایی را به زانو در آوردند بلکه موارد دیگری از آنها ضبط شده است که در فرصتی به بیان آنها می‌پردازیم.

وی گفت: دشمن فقط یک راه برای مقابله با انقلاب را دارد و آن هم تخریب و ضربه زدن به عوامل انقلاب از داخل است.

حاجی‌صادقی اظهار کرد: وظیفه امروز ما این است که این عوامل را شناسایی کنیم و بدون هیچ تعارفی با افراد و شخصیت‌هایی که با هر عنوانی سخنگو و راهبر دشمن شده‌اند برخورد کنیم.

حاجی‌صادقی در ادامه عوامل ماندگاری انقلاب را بیان کرد و گفت: ارکان انقلاب شامل اسلام و دین، رهبری، حضور و مشارکت مردم در صحنه و روحیه استکبارستیزی است.

وی با بیان اینکه امتی که امام نداشته باشد هیچ خطری ندارد و امامی که امت نداشته باشد هیچ اقتداری ندارد، گفت: مهمترین حلقه اتصال در انقلاب اسلامی اتصال امت با امام است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه در سال ۸۴ در کنگره آمریکا برای ضربه زدن به انقلاب از عنوان جنبش سبز یاد شده است گفت: تمام مسئولان و قوای نظام باید در راستای اهداف و گفتمان رهبری قدم بردارند و از سیاست‌پردازی و سیاستگذاری اجتناب کنند.

وی با بیان اینکه ویژگی‌های بارز نمایندگان اصلح تعبد به دین اسلام، تبعیت مطلق از ولایت، خادمی مردم و قادر بودن به انجام وظیفه محوله است گفت: ان‌شاءالله امید دشمنان را از این دو مجلس ناامید خواهیم کرد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcjtaet.uqemvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما