پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۷
کد مطلب : 36728
رئیس هیئت تکواندو استان قم خبر داد

رقابت یاسین‌پیشرو قم برای بازگشت به جمع مدعیان لیگ برتر تکواندو

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت تکواندو استان قم از مصاف تکواندوکاران یاسین‌پیشرو قم با حریفان حاضر در لیگ برتر تکواندو مردان باشگاه‌های کشور خبر داد.
رقابت یاسین‌پیشرو قم برای بازگشت به جمع مدعیان لیگ برتر تکواندو
به گزارش قم نیوز، محمد جمشیدی اظهار کرد: دیدارهای دور برگشت از فصل جاری مسابقات لیگ برتر تکواندو مردان باشگاه‌های کشور از امروز وارد هفته سوم می‌شود و تا عصر جمعه شانزدهم بهمن ماه با انجام دیدارهای هفته‌های سوم تا پنجم پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه رقابت‌های این سه هفته در خانه تکواندو به انجام می‌رسد، عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، تیم‌های لیگ برتری در هفته‌های سوم تا پنجم این مسابقات در ۱۲ مسابقه حساس در مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

رئیس هیئت تکواندو استان قم افزود: تیم تکواندو باشگاه یاسین‌پیشرو قم تا نیم‌فصل مسابقات یکی از تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی بود اما در هفته‌های سپری شده از دور برگشت نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و امیدوار به جبران امتیازات از دست رفته این تیم در هفته‌های پیش‌رو است.

وی افزود: امسال چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو مردان باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس با عنوان یادواره ۵۰۰ شهید تکواندو کشور به انجام می‌رسد و تیم یاسین‌پیشرو قم نخستین حضور خود در این دوره از پیکارها را تجربه می‌کند.

جمشیدی بیان کرد: یاسین‌پیشرو قم در این فصل از مسابقات با تیم‌های صنایع گیتی‌پسند اصفهان، هیئت تکواندو قزوین، شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن، دانشگاه آزاد اسلامی تهران، شهدای ساری، پاس قوامین و باشگاه سونیا تهران مسابقه می‌دهد.

وی یادآور شد: نماینده قم تا پایان هفته دوم از دور برگشت این دوره از مسابقات با کسب ۱۳ امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی ایستاده است و در صورتی که بتواند از بازی‌های سه هفته پیش‌رو نتایج خوبی کسب کند قطعا در جدول روندی صعودی خواهد داشت.

رئیس هیئت تکواندو استان قم افزود: در حال حاضر شهرداری ورامین با کسب ۲۷ امتیاز در جایگاه نخست جدول رده‌بندی جای دارد، تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران با ۲۲ امتیاز در جایگاه دوم است و پاس قوامین با کسب ۲۰ امتیاز در رده سوم ایستاده است.

وی ابراز کرد: همچنین تیم لوازم خانگی کن با ۱۶ امتیاز، شهدای ساری با کسب ۱۵ امتیاز، تیم یاسین‌پیشرو قم با کسب ۱۳ امتیاز، گیتی‌پسند اصفهان با کسب ۱۱ امتیاز، سونیا تهران با سه امتیاز و هیئت تکواندو قزوین بدون امتیاز در رده‌های ششم تا نهم هستند.

جمشیدی در ادامه به برنامه دیدارهای هفته‌های سوم تا پنجم این رقابت‌ها اشاره و بیان کرد: در هفته سوم از دور برگشت تیم یاسین‌پیشرو قم در دیداری حساس به مصاف تیم چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر یعنی تکواندوکاران لوازم خانگی کن خواهد رفت.

وی با بیان اینکه نماینده قم در هفته چهارم دور برگشت برای ارتقاء جایگاه خود در جدول باید از سد تیم هیئت تکواندو قزوین انتهای جدولی عبور کند، اظهار کرد: یاسین‌پیشرو در هفته پنجم از نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر تکواندو مردان باشگاه‌های کشور نیز با یکی دیگر از تیم‌های پائین جدول یعنی گیتی‌پسند مسابقه می‌دهد و فرصت بسیار خوبی برای ارتقاء جایگاه خود در جدول رده‌بندی دارد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcfcedm.w6dv0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما