کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

استان قم ‌‌در وضع نامناسبی قرار دارد

خبرگزاری فارس , 15 بهمن 1394 ساعت 23:37

قم نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جلساتی با بانک‌ها، بخش‌های خصوصی و خیران انجام‌ شده است تا دولت را در تأمین مالی امور بهداشت و درمان یاری دهند.


به گزارش قم نیوز، علی لاریجانی پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از دومین دستگاه شتاب‌دهنده خطی با اشاره به کاستی‌های موجود در زمینهٔ بهداشت و درمان در استان قم اظهار کرد: استان قم به دلیل بی‌توجهی‌هایی که در زمان شاه متحمل شده در وضع نامناسبی قرار دارد و بودجه دولت نیز برای بهبود کامل این وضع ناکافی است.

وی افزود: دولت در تلاش است تا مشکلات موجود در زمینه بهداشت و درمان را حل کند اما نیازمند مشارکت و حمایت بخش خصوصی در این زمینه است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضع مالی دولت عنوان کرد: جلساتی با بانک‌ها، بخش‌های خصوصی و خیران انجام‌ شده تا دولت را در تأمین مالی امور بهداشت و درمان یاری دهند.

وی ادامه داد: تأسیس بیمارستان یک‌هزار تختخوابی در قم کار ارزنده و مهمی است که با حمایت بانک پاسارگاد در چند روز آینده کلنگ‌زنی خواهد شد.

لاریجانی تلاش برای درمان بیماران صعب‌العلاج را ارزنده برشمرد و تصریح کرد: امیدواریم این گام زمینه کارها و زنجیره‌های پزشکی شده تا استان قم در زمینه درمان به شهرهای دیگر احتیاج نداشته باشد.

انتهای پیام/۱۳۷


کد مطلب: 36735

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/36735/استان-قم-در-وضع-نامناسبی-قرار

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir