پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۷
کد مطلب : 36735
رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

استان قم ‌‌در وضع نامناسبی قرار دارد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جلساتی با بانک‌ها، بخش‌های خصوصی و خیران انجام‌ شده است تا دولت را در تأمین مالی امور بهداشت و درمان یاری دهند.
استان قم ‌‌در وضع نامناسبی قرار دارد
به گزارش قم نیوز، علی لاریجانی پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از دومین دستگاه شتاب‌دهنده خطی با اشاره به کاستی‌های موجود در زمینهٔ بهداشت و درمان در استان قم اظهار کرد: استان قم به دلیل بی‌توجهی‌هایی که در زمان شاه متحمل شده در وضع نامناسبی قرار دارد و بودجه دولت نیز برای بهبود کامل این وضع ناکافی است.

وی افزود: دولت در تلاش است تا مشکلات موجود در زمینه بهداشت و درمان را حل کند اما نیازمند مشارکت و حمایت بخش خصوصی در این زمینه است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضع مالی دولت عنوان کرد: جلساتی با بانک‌ها، بخش‌های خصوصی و خیران انجام‌ شده تا دولت را در تأمین مالی امور بهداشت و درمان یاری دهند.

وی ادامه داد: تأسیس بیمارستان یک‌هزار تختخوابی در قم کار ارزنده و مهمی است که با حمایت بانک پاسارگاد در چند روز آینده کلنگ‌زنی خواهد شد.

لاریجانی تلاش برای درمان بیماران صعب‌العلاج را ارزنده برشمرد و تصریح کرد: امیدواریم این گام زمینه کارها و زنجیره‌های پزشکی شده تا استان قم در زمینه درمان به شهرهای دیگر احتیاج نداشته باشد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcdk50s.yt09s6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما