جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 36746
استاندار قم:

الگوبرداری نسل جوان از شهدا تحقق خواسته‌های امام خمینی(ره) است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: الگوبرداری نسل جوان جامعه از شهدا تحقق خواسته‌ها و آرمان‌های امام خمینی(ره) را برای جامعه اسلامی به دنبال دارد.
الگوبرداری نسل جوان از شهدا تحقق خواسته‌های امام خمینی(ره) است
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی ظهر امروز در همایش تجلیل از آزادگان سیاسی انقلاب اسلامی که در سالن همایش اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم برگزار شد، با بیان اینکه وضعیت قبل از انقلاب اسلامی با وضعیت کنونی نظام قابل مقایسه نیست، اظهار کرد: برای اینکه ایران اسلامی به جایگاه کنونی برسد افرادی از دارایی‌های مادی و جانی خود گذشته‌اند.

وی با اشاره به شرایط سختی که رژیم شاهنشاهی برای فعالان سیاسی ایجاد کرده بود، اضافه کرد: کسی فکر نمی‌کرد که ایران اسلامی بتواند با تکیه بر قدرت مردم به این جایگاه برسد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند به خدمت‌گذاران ایران نظام توفیق‌ دهد تا بتوانیم خواسته‌های امام خمینی(ره) را در جامعه اسلامی تحقق بخشیم.

این مسئول به جایگاه کنونی ولایت فقیه در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور شخصیت‌های برجسته دینی برکت‌های ویژه‌ای برای نظام اسلامی داشته است که امیدواریم با استفاده گسترده‌تر از ظرفیت این افراد بتوانیم به دستاوردهای بیشتری در عرصه‌های مختلف برسیم.

صادقی بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و ادامه داد: الگوبرداری نسل جوان جامعه از شهدا تحقق خواسته‌ها و آرمان‌های امام خمینی(ره) را برای جامعه اسلامی به دنبال دارد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcfvedm.w6dvjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما