يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۲
کد مطلب : 36816
درس خارج وقف در قم

کتاب «الگوهای خانواده اخلاقی» منتشر شد

قم نيوز : قم نیوز: کتاب «الگوهای خانواده اخلاقی» با هدف ترسیم سیمای خانواده اخلاقی در آینه الگوهای عملی و معنوی منتشر شد.
کتاب «الگوهای خانواده اخلاقی» منتشر شد
به گزارش قم نیوز، کتاب «الگوهای خانواده اخلاقی» با هدف ترسیم سیمای خانواده اخلاقی در آینه الگوهای عملی و معنوی منتشر و در اختیار طلاب و پژوهشگران قرار گرفته است.

کتاب « الگوی خانواده اخلاقی» با استفاده از منابع اسلامی، مهم‌ترین ارزش‌های اخلاقی را که موجب تقویت روابط میان همسران می‌شود، شناسایی و شاخصه‌ها و معیارهای آن و هم چنین تهدیدها و آسیب‌های بی‌توجهی به این ارزش‌ها را تبیین کرده و برای استقرار آنها در خانواده، راهبردهای لازم را ارائه می‌دهد.

امتیاز این مجموعه آن است که هریک از موضوعات فوق با ارائه الگوهای اخلاقی از علماء و شهدا به صورت الگوی عملی به نمایش گذاشته شده است.

کتاب «الگوی خانواده اخلاقی» در ۶ گفتار شامل اخلاق در گفت‌وگو، اخلاق در حل تعارض بین فردی، اخلاق در برقراری ارتباط با خارج از نظام خانواده، اخلاق در امور اقتصادی، اخلاق در امور جنسی و اخلاق در مدیریت خانواده و ایفای نقش به رشته تحریر در آمده است.

کتاب «الگوی خانواده اخلاقی» توسط حجت‌الاسلام والمسلمین هادی حسینخانی در ۱۷۶ صفحه، به رشته تحریر در آمده و به سفارش موسسه لاهوتیان آفاق توسط انتشارات موسسه فرهنگی هنری طریق معرفت ثقلین در ۳ هزار نسخه چاپ شده است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcd9j0s.yt09f6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما