چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۸
کد مطلب : 36920
با حضور مسئولان استانی صورت گرفت

افتتاح مجتمع پالایشگاهی زاهدین در قم

قم نيوز : قم نیوز: مجتمع پالایشگاهی زاهدین با حضور مسئولان استانی و با سرمایه 72 هزار میلیارد ریالی در مساحت 45 هزار متر مربع راه‌اندازی شد.
افتتاح مجتمع پالایشگاهی زاهدین در قم
به گزارش قم نیوز، مراسم افتتاح مجتمع پالایشگاهی زاهدین با حضور مهدی صادقی استاندار قم، احمد ذاکری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، محسن بهشتی معاون امور عمرانی استانداری قم، مهدی شریفی مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی استان قم و مدیران پالایشگاه و دست‌اندرکاران صنعت و تجارت استان افتتاح شد.

استاندار قم در این مراسم گفت: مجتمع پالایشگاهی زاهدین به دلیل وجود برخی مشکلات، سال‌ها بی‌استفاده باقی مانده بود و توانایی لازم برای راه‌اندازی آن نبود که به همت دست‌اندرکاران آن امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

صادقی افزود: راه‌اندازی این پالایشگاه قطعا کمک خوبی به توسعه اشتغال و حل معضل بیکاری در استان می‌کند و ما اعلام می‌کنیم تمام طرح‌هایی که به رونق تولید داخلی و صنعت کشور کمک کنند با اولویت نخست، مورد پشتیبانی ما قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی استان قم نیز در این مراسم گفت: مجتمع پالایشگاهی زاهدین با سرمایه ۷۲ هزار میلیارد ریالی در مساحت ۴۵ هزار متر مربع راه‌اندازی شد تا گامی در راستای جلوگیری از خام‌فروشی نفت برداشته شود.

شریفی افزود: با افتتاح فاز نخست این پالایشگاه برای ۳۲۰ نفر اشتغال ایجاد شد و در صورت راه‌اندازی فاز دوم آن در سال آینده این رقم به ۴۵۰ نفر به شکل مستقیم و ۲ هزار نفر به شکل غیر مستقیم خواهد رسید.

همچنین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در این مراسم ابراز کرد: در سال جاری هفت پروژه صنعتی در استان افتتاح شده‌اند که بیانگر رشد حجم سرمایه‌گذاری ما در بخش صنعت استان است.

وی افزود: سیاست وزارت صنعت، معدن و تجارت مبتنی بر حمایت از پروژه‌های تولیدی و قرار دادن دانش فنی در اختیار آنهاست.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcjyhet.uqem8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما