جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب : 36958
عضو مجلس خبرگان رهبری:

حفظ انقلاب و جلوگیری از نفوذ دشمن مهم‌ترین پیام راهپیمایی 22 بهم است

قم نيوز : قم نیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ایران با حضور میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن مسئولیت حفظ انقلاب و جلوگیری از نفوذ دشمن را به رخ جهانیان کشیدند و ثابت کردند که انقلاب و نظام اسلامی در عمق وجود همه ایرانی‌ها همانند خونی جاری است.
حفظ انقلاب و جلوگیری از نفوذ دشمن مهم‌ترین پیام راهپیمایی 22 بهم است
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد واعظ موسوی در گفت و گو با خبرنگار قم نیوز، در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: ملت ایران در آستانه انتخابات حساس و سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر به آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا ومقام معظم رهبری و دلسوزان نظام لبیک گفتند.


عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: امروز مردم ایران با حضور میلیونی خود هم مسئولیت خطیر حفظ انقلاب و جلوگیری از نفوذ دشمن را به رخ جهانیان کشیدند و همچنین بار دیگر ثابت کردند که انقلاب و نظام اسلامی در عمق وجود همه ایرانی‌ها همانند خونی جاری است.


واعظ موسوی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی دارای پیام‌های روشنی برای دشمن است، بیان کرد: دشمن این موضوع را بداند که نمی‌تواند عشق و محبت به اسلام، امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، انقلاب ولایت را از مردم همیشه در صحنه در شهر روستاها بگیرد.


استاد حوزه علمیه عنوان کرد: با توجه به بازتاب گسترده ای که این راهپیمایی دارد درس دیگری به دشمنان داخلی و خارجی می‌دهد که ملت ایران تا آخرین قطره خون و نفس در حمایت از نظام اسلامی که ثمره خون شهدا است سر از پا نمی‌شناسد و از هیچ تلاشی فروگذار نشده و زمین نخواهد نشست.


انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcaaone.49nim15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما